Pe 25.10.2013 HIFK-HPK

  • 12 509
  • 56

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kasvatit Kerhosta: Jokela, Puustinen, Somervuori

Kasvatit HIFK:sta: Viitaluoma, Vihko.

Tässä on ottelun potentiaalisimmat maalintekijät, uskokaa pois.

Toivottavasti tulisi jo pientä nahistelua ja huomenna sitten vaikkapa pienimuotoisia hippoja Rinkelinmäellä. Loistava veto tämä pe-la pelit, hyvä liiga!

Itse en kyllä saa millään Eerosta tehtyä Kerhon kasvattia vaikka kuinka yrittäisin..

Eliteprospects.com - Eero Somervuori
linkki Eeron pelaajakorttiin
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Forsberg mielestäni käännä selkää tilanteessa. Pitänee katsoa uudestaan klippi kun kaksi nimimerkkiä puolueettomista leireistä näin kerran tilanteen näkee. Ei kyllä pelaa tilannetta kovin fiksusti ja pitäisi tietää, että saattaa taklaus tuossa tulla, mutta olihan tuo Aarniolta aivan järjettömän tyhmä taklaus. Ei mielestäni mitenkään kauhean törkeä, eikä onneksi pahempaa sattunut, mutta ei mitään järkeä lähteä taklaamaan vastustajaa tuossa tilanteessa. Max 1 peliä kakkua.

Itse pelistä: En muista milloinka olisi viimeksi liigassa päässyt joukkue noin helposti 5-0 johtoon. Eikun.. Kärpät-HIFK, Tappara-HIFK, Lukko-HIFK..
 

Prague 220406

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja toki doupatut hiihtäjälegendat
Kerhon tämän iltainen esitys oli häpeäksi koko sarjalle ja osoitti täydellistä ammattiylpeyden puutetta. Ennen kaikkea vituttaa, että kaikki tämä pelin ulkopuolinen perseily kulminoituu nyt myös jäällä ilman, että joukkue osoittaisi minkäänlaisia merkkejä vastuunkantamisesta.

Vittu, että tuntuu tosi kivalta katsoa tämän hienon seuran värien ja logon likaamista.


Voiko enää paremmin kommentoida
 

Admiral

Jäsen
Miten Artem Iossafov pärjäsi liigavauhdissa? Hieno seurata, että jälleen uusi jokerijunnu tekee debyytin maan korkeimmalla sarjatasolla. Mestiksessä on ainakin kulkenut hyvin viime kausina ainakin tilastojen valossa.
 

kykkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelitili lyöty tyhjäksi IFK:lle, jolla takasin varmaakin varmemman voiton Kertsille. Olen suorastaan nero! Täysin perseestä, että Gille kärsii pelikieltonsa juuri näissä Kerho-matseissa, olisi ollut kiva katsoa kuinka paska se oikeasti jääkiekkoilijana onkaan.

2-5 ja kunnon hulinat!

Kyllähän Gillies on tänään jo pelikelpoinen. 3 matsia kakkua. (Tappara-IFK, Kärpät-IFK, IFK-HPK)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Täysin eri mieltä. Neloskentän työmyyräihmiskuula lähtee tottakai taklaamaan, Mestispakki kääntää selän viime hetkellä, painaa pään 1.2 metrin korkeudelle, ei ota taklausta yhtään vastaan eikä edes loukkaannu tilanteessa. Sääntöjen mukaan 2+10.

Forsbergilla täysin oikea pelinumero. Janne Pesosen ja Jarkko Ruudun vanha 25.

Forsbergilla näitä on esiintynyt peleissä, en tiedä meneekö kokemattomuuden piikkiin vai onko tahallista(=tyhmää). Kyykkäsi ihmeellisesti tuossa tapauksessa, mutta Aarnio ajeli kyllä suoraan selkään - Forsbergilla oli koko ajan selkä kentälle päin. Aarnio itse loukkasi jalkaansa tuossa, varmaan juuri Fopan kyykistymisen johdosta. Ulosajo olisi ollut joka tapauksessa oikea tuomio, hurjalla vauhdilla suoraan numeroihin.

Itse pelistä ei oikein jäänyt kerrottavaa, kaksi huonoa jengiä vastakkain. Tänään uusiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös