Pe 25.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 41 711
  • 676
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Meille tarjotusta Telian kuvasta ei pysty sanoon... mahdollista, mutta ei näistä näy
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olihan se karmea harha taas omalla alueella muttei voi kassari seistä alueella tuossa tilanteessa. Metri vastaan ja kiekko kiinni
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sinne menee pelimiehen maali. :D Kärpät kolmas osuma.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No on. Minulla on (eihomo) mancrush Laaksoseen. Vaikea hakea verrokkia suoraan, mutta ripaus Heiskasta ja Niinimaata kenties?

Jos vielä jatkaa kehittymistään, niin upea on tulevaisuus. Yksi Liigan mielenkiintoisimmista pelaajista.
Puuttuu vaan se Heiskasen laukaus.
Liike kuitenkin melkein samaa tasoa jos vertaa viimekauteen.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistä se kiekko edes tuli, kun peli vihellettiin poikki? Tuliko se maalin sisältä ulos, vai mistä? Jos se ei edes tullut maalin sisältä, niin mitä tuossa oikein tarkistetaan, omituisin tarkistus, mitä olen aikoihin nähnyt.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin syntynyt käsitys, ettei kyse olisi itsekkyydestä, vaan siitä, että pelisilmä on heikko, eikä havaitse syöttöpaikkoja.
Veikkaisin vähän, että kyseessä on molemmat. Usein kun mies oikeasti syöttää, niin vituiksi menee. Paljon on tekemistä, jos aikoo NHL:ssä pärjätä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jotenkin syntynyt käsitys, ettei kyse olisi itsekkyydestä, vaan siitä, että pelisilmä on heikko, eikä havaitse syöttöpaikkoja.
Voi olla, itse otin lähinnä humoristisen näkökulman tuohon. Itse olen sen verran vähän nähnyt Kuparin pelejä, että tuosta pelisilmästä on vaikea sanoa mitään.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Itsekin ajattelin Heiskasta. Vähän lisää Laaksoselle massaa ja... ? Hienoa että kehittyy näitä uusia nuoria pelimiehiä!
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä on JYP jaloissa. Ei riitä liike, paitsi Ikosella ja varmaan myös Turkulaisella.
Turkulainen on ollut kyllä todella vaisu, kun viime kaudella tuntui olevan kokoajan todella vaarallinen. Onko tällä ollut jotain loukkaantumisia, vai vain vaisu kausi alla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös