Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Meille tarjotusta Telian kuvasta ei pysty sanoon... mahdollista, mutta ei näistä näy
Puuttuu vaan se Heiskasen laukaus.No on. Minulla on (eihomo) mancrush Laaksoseen. Vaikea hakea verrokkia suoraan, mutta ripaus Heiskasta ja Niinimaata kenties?
Jos vielä jatkaa kehittymistään, niin upea on tulevaisuus. Yksi Liigan mielenkiintoisimmista pelaajista.
Jotenkin syntynyt käsitys, ettei kyse olisi itsekkyydestä, vaan siitä, että pelisilmä on heikko, eikä havaitse syöttöpaikkoja.Kupari toteuttaa tuota, ja toteuttaa niin innokkaasti, ettei edes viitsi tai halua lainata kiekko muille.
Veikkaisin vähän, että kyseessä on molemmat. Usein kun mies oikeasti syöttää, niin vituiksi menee. Paljon on tekemistä, jos aikoo NHL:ssä pärjätä.Jotenkin syntynyt käsitys, ettei kyse olisi itsekkyydestä, vaan siitä, että pelisilmä on heikko, eikä havaitse syöttöpaikkoja.
Voi olla, itse otin lähinnä humoristisen näkökulman tuohon. Itse olen sen verran vähän nähnyt Kuparin pelejä, että tuosta pelisilmästä on vaikea sanoa mitään.Jotenkin syntynyt käsitys, ettei kyse olisi itsekkyydestä, vaan siitä, että pelisilmä on heikko, eikä havaitse syöttöpaikkoja.
Tämähän se yleensä on. Toki junnuissa ja alemmissa sarjoissa on sitä toistakin vaihtoehtoa tarjolla.Jotenkin syntynyt käsitys, ettei kyse olisi itsekkyydestä, vaan siitä, että pelisilmä on heikko, eikä havaitse syöttöpaikkoja.
Turkulainen on ollut kyllä todella vaisu, kun viime kaudella tuntui olevan kokoajan todella vaarallinen. Onko tällä ollut jotain loukkaantumisia, vai vain vaisu kausi alla?Kyllä on JYP jaloissa. Ei riitä liike, paitsi Ikosella ja varmaan myös Turkulaisella.
Kyllä Rautiainen kai vielä pelaa, mutta Mieho on tippunut pois. Onneksi senttereitä riittää...Rautiainen ja Mieho tipahtaneet kaiketi Ilveksen hyökkäyksestä, ukot rupeaa loppumaan kesken. Onko reservissä ketään?
Selvä jäähy. Kiekoton Turunen laitaan.Olipa kevyt jäähy Kärpille.
Olipa kevyt jäähy Kärpille.