Pe 24.9.2021 JYP - SaiPa

  • 13 781
  • 367

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Onnittelut Lappeenrantaan voitosta. Virta on sarjan parhaita valmentajia, joten näette näitä vielä paljon lisää.

Huomenna sitten Tapparan kimppuun uudella latauksella.
Kyllä sitä nykyään sieltä jypinkylästäkin kotia löytää. Täällä on ainakin tajuttu että puhelimissakin on GPS.
 

inkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotka Rankki ohutta yläpilveä
Kotipelit heikompaa vasten pitää hoitaa... virtaskiekko pitäisi olla jo mennyttä aikaa!
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tärkeä voitto.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Lappeenranta juhlii kuin mestaruutta, kun voittaa JYPin.. Mitähän tähän sanoisi.. onnea Lappeenrantaan.
Kiitos! Jokainen edes vähän onnistunut suoritus sitten 4 edellisen anti-hokikauden tuntuu kyllä hyvältä. Jöpöttää ihan homona!
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Hieno voitto! En muista milloin SaiPa on dominoinut noin suvereenisti Jyväskylässä. Huomaa mikä vaikutus mestarivalmentajalla on kokemattomaan porukkaan.

Tuomaritoiminta oli jälleen aaltoileva vaikkakin oikeita tuomioita annettiin ja molemmilta jäi paljon viheltämättäkin.

O'Brien jäi Jypiltä mieleen. Kova luuta kyllä, vaikka välillä mentiin sääntöjen rajamailla.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Huonoa viimeistelyä tänään, muuten olen tyytyväinen JYPin peliin kokonaisuutena. Yllättävän paljon jäähyjä tulee ns. turhia jäähyjä tilanteiden ulkopuolella.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kotiuduttu pelistä. Ylivoima täyttä kuraa ja O'Brienin turha kakkonen. Siihenpä se tiivistetysti kaatui. Oltiin toki kaksi erää huonompia. Onnea Saimaan Pallolle ja kannattajille.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Mainio perjantai-illan koitos. Pientä sähinää ja tunnelmaa. Vauhdikasta peliä ja kovasti paikkoja molempiin päätyihin, mutta veskarit olivat hyvässä iskussa (ja viimeistely paskaa).

Oikeaan osoitteeseen voitto, OB:lta kauden tyhmin jäähy tähän mennessä oli ratkaisevassa osassa. Oli muuten pehmeä huitomisjäähy tulossa siinä Saloselle, jonka takia numeroita kaunisteltiin vielä pykälän verran.

Onnittelut Lappeenrantaan!
 
Suosikkijoukkue
JYP
Mainio perjantai-illan koitos. Pientä sähinää ja tunnelmaa. Vauhdikasta peliä ja kovasti paikkoja molempiin päätyihin, mutta veskarit olivat hyvässä iskussa (ja viimeistely paskaa).

Oikeaan osoitteeseen voitto, OB:lta kauden tyhmin jäähy tähän mennessä oli ratkaisevassa osassa. Oli muuten pehmeä huitomisjäähy tulossa siinä Saloselle, jonka takia numeroita kaunisteltiin vielä pykälän verran.

Onnittelut Lappeenrantaan!
Tästä jäähystä en O´Brieniä syyttäisi. Oli menossa Saipan kiekolliseen pelaajaan kiinni, kun Saipan toinen pelaaja leikkasi O´Brienin luistelulinjalle. Tästä kevyt töytäisy Saipan pelaajaan, joka luonnollisesti kaatui. Oli sellainen tilanne, josta voidaan viheltää jäähy, mutta olisi voinut jättää viheltämättäkin. Oli ensinnäkin koko pelin vihellyslinjan vastainen ja toisekseen tuomarit jättivät huomiotta Saipan pelaajan, joka leikkasi O´Brienin luistelulinjalle. Bad call kuten ne kanadaksi sanoo!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jänniä kommentteja nämä että jyppi muka kaatui huonoon viimeistelyyn, kyllähän nuo laukauslukemat maalia kohti (39 SaiPa - 18 JYP) kertovat kumpi peliä hallitsi. Edelleen tuntuu samalta Jypin touhu kuin Kärppiäkin vastaan, tommoseen turhaan ihme äijjjäilyyn tuhlataan aikaa ja energiaa, ja vaikka tuomarit ekassa erässä yrittivät auttaa niin lopulta jäähypenkki ansaitusti kutsui. Kuvaavaa että tää Obrien sitten vielä otti lopulta sen hölmöimmän ja pelin ratkaisseen jäähyn. Keskittyisi sekin pelaamaan jos kerran taitoakin löytyy, eikä tommoseen turhaan pönttöilyyn.

SaiPan viimeistely on vielä kankeaa, mutta kyllä se nyt onneksi alkoi jo uppoamaan, kyllä se tuostakin vielä paranee. Ja puolustukseen alkaa löytyä virtamaista otetta, Jyppi pysyi aika hyvin pois maalintekopaikoista. Kerran tai pari piti Westerholmin venyä, ja sehän venyi. Ekan erän jälkeen oli aika helppo puhde kuitenkin lopulta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo O`Brien on muuten saamarin hyvä haku. Erittäin viihdyttävä pelaaja.

Oli kyllä joo, ja toivoisihan sitä että tämmösiä jäähyherkkiä kavereita olisi muissakin jengeissä. Tulee vähän mieleen Denisov SaiPasta, siinäkin oli raameja ja ilkeyttä ja jakoi kovia taklauksia, mutta ei sitten ihan vauhdissa pärjännyt ja ikävän usein kulttimaineesta huolimatta Denisov oli töpeksimässä, niitä töppäilyjä vaan vähän niinku painettiin villaisella kun muuten oli niin pidetty ukkeli.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@FASlapsi tappio tuntuu vähemmän paskamaiselta, kun kaukalossa näkyy tunnetta ja OB vetelee kaveria katolleen (pääasiassa sääntöjen mukaan). En vielä lähtisi maalintekoa hehkuttamaan, kun kaksi heitellään parin ukon yv:llä. Hienoja vetoja toki.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi tappio tuntuu vähemmän paskamaiselta, kun kaukalossa näkyy tunnetta ja OB vetelee kaveria katolleen (pääasiassa sääntöjen mukaan). En vielä lähtisi maalintekoa hehkuttamaan, kun kaksi heitellään parin ukon yv:llä. Hienoja vetoja toki.

Niin, kankeaksihan minä sitä maalintekoa sanoinkin, se ei ole hehkutusta. Laukaisumääriin oon tyytyväinen, tommosilla tulee väkisin enemmän voittoja kuin tappioita.

Kiva että on jotain hyvää makusteltavaa tappiossakin. Minä kyllä ennemmin otan muutaman selälleen lennon ja voiton ylivoiman turvin.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, kankeaksihan minä sitä maalintekoa sanoinkin, se ei ole hehkutusta. Laukaisumääriin oon tyytyväinen, tommosilla tulee väkisin enemmän voittoja kuin tappioita.

Kiva että on jotain hyvää makusteltavaa tappiossakin. Minä kyllä ennemmin otan muutaman selälleen lennon ja voiton ylivoiman turvin.
Voitot - täysin ylimainostettuja tässä sarjassa. Mutta onnea nyt vielä kerran kuitenkin.
 

Hexa

Jäsen
Olen hämmentynyt ja näköjään itsekin tänne jo kommentoinut, miksi täällä on oma seuranta kun on tuo yleinen? Eikö nää ketjut ole ns ennakkospekulointeja ja jälkipelejä varten, seuranta sitten seurannassa?
Kyllä nämä ketjut on tarkoitettu myöskin ottelun seurantaan ja kommentointiin. Itse asiassa jopa ensisijaisesti.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ja hampaaton kanukki puuntakaa päähän. Kova jätkä.
Tästä O'Brienin tempauksesta vielä... Kuuntelin lenkillä Radio Keskisuomalaisen kotiselostusta, jossa JYPin kotiselostaja Tuomas Heikkilä ja asiantuntijavieraana ollut JYP-legenda Jari Jääskeläinen spekuloivat, että tuollainen puuntakaa taklaaminen saattaa hyvinkin mennä mennä ottelu jälkeen kurinpidon tarkasteluun.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös