Tulin tsekkailemaan Jokerien tilannetta, matsi alkaa näköjään vasta 5 minuutin kuluttua. Silti, isoa plussa trophyn seurannalle, hienot nettisivut ja liveseuranta. Kyllä tästä vielä jotakin hienoa ja uutta tulee. Pro EuroHockey.
Jatkoajassa tosin ollaan pikkaisen jälkijunassa. Aika vähän huomiota tuolle turnajaiselle.
SC Bern-TPS
1-0
Edit:1-1 Vahalahti (Willsie,Locke)
2-2. HPKn maalintekijöistä ei ole mitään hajua, Ryan kuitenkin tehnyt Ässien molemmat, toinen läpiajosta ja toinen alivoimalla Dixonin syötöstä.Paljon HPK-Ässät ekan erän jälkeen?
Paljon HPK-Ässät ekan erän jälkeen?
Näetkös sitä peliä? Tietäs vähän miten maalit syntyy, itellä ei meinaa skriini tykkää toimia huonolla netillä.
Ainakin olen ajoissa paikalla. Noinhan se ilmeisesti menee, mun moka.Matsi alkaa vasta tunnin päästä.
Ei näköjään paikallista päivittäjää juuri kiinnosta kertoilla kun pakolliset tilastoinnit eli maalit ja jäähyt. Harmittaa kun voisi sitä nyt vähän enemmänkin panostaa.Täysin European Trophyn omien sivujen varassa olen, löytyykö jostain toimivaa streamia?
Kaksi erää Lahdessa pelattu, tilanne 0-1.
- Toinen erä oli Lukolta hyvä, selvästi oli jo ajatusta mukana
- Nielsen pelaa loistavaa ottelua, jälleen
- Ilomäen ketju pelaa todella hyvin
- Lukolta muuten hyviä: Kangasmäki, Bertrand ja Kovanen
- Missä on Koskenkorva, todella näkymätön ollut
- Hyvä erä kaikenkaikkiian molemmilta joukkueilta, Pelsuilta erottui ainakin tämä uusi pakki Richardson (vai miten se kirjoitetaan)
Kauden ensimmäiset myllyt Hämeenlinnassa. Aarnio vs. Honkanen. Honkasen voittoon päättyi.
Pelsuilta erottui ainakin tämä uusi pakki Richardson (vai miten se kirjoitetaan)
Ainakin näkemäni pelin perusteella Aarniolla on huomattavasti enemmän annettavaa kentällä kuin tapellessa.
Kauden ensimmäiset myllyt Hämeenlinnassa. Aarnio vs. Honkanen. Honkasen voittoon päättyi.
Muutama pommi, josta Honkanen kävi muistuttamassa.
Peli 3-2 Luomala.
Rumia vai eikö taas saa parempiaan taklata?
Rumia vai eikö taas saa parempiaan taklata?