Kun Lukko on vastassa, peli ei ole ohi ennen loppusummerin soimista. Lukko voi tänäänkiin ihan hyvin ottaa ensimmäisessä erässä 2-0 johdon, laukaukset kohti maalia 24-0, ja sitten lopettaa pelaamisen täysin ja lopulta ollaan iloisia kun saatiin 2-1 voitolla pisteet kotiin.Näitä on aika harvoin nähty tällä kaudella, tämäkin peli lienee ekan kympin jälkeen ohi.
Mutta Harvey on jo penkillä. Voi tulla tänään vielä pelaamaankin.Ainiin, onhan Lukolla maalissa toi Lebädöf. Siinä onkin se ainut mahdollisuus tänään
On muuten jokseenkin outoa, että SaiPa ei samalla reissulla käy pelaamassa Porissa. Ässilläkin vaan yhden pelin viikko (eilen Oulussa)
No voisitko sit vittu ensi kaudella suorittaa tällaista jinxaamista ensimmäisestä pelistä lähtien, niin kausi ei välttämättä ole ohi syyskuun jälkeen?Vaihdoin Liigapörssiin hetken mielijohteesta Lukon maalivahdin, vaikkei mun pitänyt tehdä yhtään vaihtoa maalivahteihin tällä jaksolla. Ajattelin kuitenkin että nyt tulee helppo nollapeli. No se kesti 21 sekuntia sitten se helppo nollapeli. Repon ja Reunasenkin, niillekin miinukset toki tosta alkumaalista.
Helppoa ja kivaa!
Ei mulla riitä vaihdot ottaa aina SaiPan vastustajia. Tässä tarvittais vähän muidenkin apua! Aina mun pitäis kaikki yksin tehdä.No voisitko sit vittu ensi kaudella suorittaa tällaista jinxaamista ensimmäisestä pelistä lähtien, niin kausi ei välttämättä ole ohi syyskuun jälkeen?
Dufva on trapannut ne, solmii nauhoja yhteenTapparan jalat jääny Hämeenkyröön.