Pissa på IFK! Taas heiluu verkko!
4439 katsojaa Hakametsässä. Ainakin näin ilmoitettiin.
Nyt ei muuta kuin Radio City auki ja kuuntelemaan lehdistötilaisuutta nolosti vetävän tyttösen ja Summasen kohtaamista.
Jos siellä pelataan pää alhaalla kiekon kanssa niin silloin saa kyllä ajaa surutta niin lujaa että vähintään pää irtoo.
Pissa på IFK! Taas heiluu verkko!
Ei pelkoa että tämän kauden JYP tulisi loppuhetkillä tasoihin/ohi - onnea Lukolle pisteistä.
Jos siellä pelataan pää alhaalla kiekon kanssa niin silloin saa kyllä ajaa surutta niin lujaa että vähintään pää irtoo.
Oli päähän osunu, ei päähän kohdistunu. Päähän kohdistuneessa taklaus tähdätään päähän. Ja kyllä sitä vastaanottajallakin on vastuuta noissa tilanteissa. Jos tilanne ois ollu toisinpäin, niin olisin täysin samaa mieltä. Mua vituttaa yli kaiken, ku 90% pelaajista ei nykyään liigassa osaa ottaa ollenkaan taklausta vastaan/oo valmiina siihen että joku taklais, vaikka ois kiekollinen pelaaja.
Vittua naamaan!
Sanokaa vaikka katkeraksi, mutta Kärpillä kävi saatanallinen tsägä!
IFK:lta helvetin hieno vieras peli. Olen ylpeä!
En gång, alltid.
Ps. Rynnäs on saatanan hyvä + kärppien taitotaso täyttä timanttia tähän liigaan. Uskomattoman laaja ja tasokas rinki. Onnea voitosta Kärpät!
IFK:lta helvetin hieno vieras peli. Olen ylpeä!
Jos tänne sais laitettua jotain graafisia hymiöitä niin pistäisin facepalmin. Voi tätä myötähäpeän määrää.Pissa på IFK! Taas heiluu verkko!
Sinansa taklaus oli ihan helvetin hyva, mutta liigassa vihelletaan seurauksista