Älkää vielä masentuko. ’Tää on mun IFK’ tekee kyllä pelistä jännittävän.Tästä toinen maali HIFK:lle niin pääseekin keskittymään muihin illan pelehin.
Tämä se syy taisi olla. Täytyy olla hallittu laukaus, jotta selviäisi ilman jäähyä. Muuten voisi mennä aina huiskimaan vapaasti pomppukiekkoon.Eikö saatossa sen kiekonki pitäs liikkua johonki? Nythän tais sutii ohi koko kiekosta
Lauo nyt Lehtera, hakeeko se oikeasti jotain 0+60 kautta
Juu.Tämä se syy taisi olla. Täytyy olla hallittu laukaus, jotta selviäisi ilman jäähyä. Muuten voisi mennä aina huiskimaan vapaasti pomppukiekkoon.
Lähempänä taisi olla 2+2 kuin viheltämättä jättäminen.
Joo. Mutta siis ei sen ottelun jälkeen ole ollut johdossa.Ahem... eikös SaiPa johtanut Kouvolassa jopa 0-2?
Joo, sotkenut pahasti omaa peliä. Tapsun erä selvästi.Ei riitä Tapparan ylivoima, molemmat kestetty. Jos nyt oltais loppupeli ilman hyökkäyspään jäähyjä?
Nopsasti katsottuna sanoisin että ei. Tuomarit eri mieltä näköjään.Oliko Stålbergillä korkea maila?
En minä muuten, mutta kun SaiPalle se yksikin maali on vaatinut jo tuhottomasti paikkoja. Puhumattakaan kahdesta maalista.Älkää vielä masentuko. ’Tää on mun IFK’ tekee kyllä pelistä jännittävän.
Ilman selkeää hidastusta sanoisin, että kyllä. Tuomarit onneksi näkivät toimivilta laitteilta ja oletettavasti oikeus toteutui.Oliko Stålbergillä korkea maila?