Olin kakkalla ni en nähny niitäSitä ennen jäi pari TPS jäähyä viheltämättä, joten linja lyötiin lukkoon siinä.
Olin kakkalla ni en nähny niitäSitä ennen jäi pari TPS jäähyä viheltämättä, joten linja lyötiin lukkoon siinä.
Syynä siihen oli että tasan yhtä monta koukkua jäi aikasemmin tepsiltä viheltämättäAika monta jyp jäähyä estämisestä ja koukuista jäi kolmannen lopussa viheltämättä.
Eli jumalauta! Tuomareilla oli LINJA?! Edistystä sekin!Syynä siihen oli että tasan yhtä monta koukkua jäi aikasemmin tepsiltä viheltämättä
Huhhuh. Onneksi näin. Lie kuinka kurjassa tilanteessa oltaisiin ilman tuota vaihdosta.No nyt se peli pistettiin pakettiin. Harmi vain, että TPS:n toimesta. No, samapa tuo. Tämä kausi on ohi. Saatiin onneksi parempi tulos valmentajan vaihdolla.
Me kaikki oltiin saman paskan äärellä tämä ilta.Olin kakkalla ni en nähny niitä
Repesin ääneenMe kaikki oltiin saman paskan äärellä tämä ilta.
Mulle Kemell-vibat.Tuli vähän Vatasfibat ekoilta kausilta.
Saataisko tähän klassinen ilta(paska)nuotio. Kuka oli fiksu, kuka näytti munaa kannattajille?Me kaikki oltiin saman paskan äärellä tämä ilta.
Siinä tilanteessa tuli eka väkivaltaisuuskakkonen Pulkkiselle siitä, kun veti Broadhurstilta kypärän päästä. Sen jälkeen alkaneesta nahinasta molemmille vielä pikkukakkoset päälle.Mitä vittua?? Tuo Tepsin pelaajaan yritti ihan tosissaan ruveta tappelemaan kun Pulkkinen antoi vähän oikeaoppista poikkaria ja Pulkkisella 2+2. Saatananvittu.