4
444
Ei siellä mitään tapahdu. 1-0.Jaa. Minulla katsellaan vielä ensimmäistä maalia videolta.
Ei siellä mitään tapahdu. 1-0.Jaa. Minulla katsellaan vielä ensimmäistä maalia videolta.
Ihan ok jinxaus. Vaan kaksi maalia.Sun vika kun hävittiin.
Hallikuuluttaja yrittää nostattaa tunnelmaa. Kuin se kehtaa?
Stadilaiset tykkää ite hiljaisemmasta meiningistä, onhan heillä ties kuinka monen ottelun tappioputki menossa eikä juhlalle ole juuri ollut aihetta. Harmittaahan se, kun muilla menee hyvin...Hallikuuluttaja yrittää nostattaa tunnelmaa. Kuin se kehtaa?
Vaasassa halutaan pelata siis reppu selässä. No se ei yllätä. Jos laittaa mailan vastustajan jalkoihin niin siinä on riski saada jäähy nyt niistä ei uskallettu Sportille jäähyjä.On kyllä sellaisia loikkia kalpalaisilta että filmaamisesta sais antaa jäähyjä
Vittu alkaa jo ekassa erässä katketa verisuonet päästä. Tää ei lupaa hyvää.
Mulla on jo kolmas viski menossa :D
Jäähyt tulee kun ei vauhti riitä.Ei hädän päivää. 3 jäähyä kun otat varttiin niin se vähän sotkee 5vs5-peliä, etenkin jäähyn jälkeisissä vaihdoissa. Sää omistat niin räikeät värilasit että sun kans on ihan turha keskustella.
Höpöhopö, reilu pari erää vielä jäljellä.Thorell...:).
Peli taputeltu Oulussa. Ulkona onkin hyvä lenkkisää.
Vaikka JYP on häviöllä 1-0, ja vaikka peli hävittäisiinkin, niin ainakin tähän saakka olen ollut tyytyväinen siitä, että sellaista aneemista paskaa ei ole vielä ainakaan ole ollut havaittavissa. Samanlaisia karseita virheitä tosin on pari jo tullut...
Voidaanko puhua sulamisesta, kun Liigan 1. sijalla oleva johtaa 12. sijalla olevaa (7 ottelun tappioputkessa) 2-0? Mielestäni peli etenee odotusarvon mukaan.Töttöröö, HIFK sulaa! 2-0
Maksa velkas.Kivat kaksi pikamaalia Kerholle erän loppuun.
Tätä pohdittu viimeiset 10 vuotta, vieläkään ei ole miestä saatu vaihdettua.