Pelicansilla kourallinen paikkoja, ei kelpaa. KooKoo ekasta paikasta sisään. Niin tuttua taas.
siis häh, yhtä päätyä koko eka erä, KooKoo vienyt täysin. Mitä peliä sä katsot?
Pelicansilla kourallinen paikkoja, ei kelpaa. KooKoo ekasta paikasta sisään. Niin tuttua taas.
Vituttaa! Ollaan oltu reilusti parempia. Vastustajalle käynyt hirvee onni tänään.
Jäähyt tulee kun ei vauhti riitä.
Mulla on jo kolmas viski menossa :D
Pipari mainittu. Joulu tulee!Harmillisesti nollapeli meni pipariksi. Kärppien peli ei ole vielä kunnolla avautunut tänään. Ylivoimakin yhä yskii. Toiveissa oli joku 7-0-voitto, mutta katsotaan miten tästä jatketaan.
Täytyy vähän kummastella. Omaan silmään JYP on tuolla selviytyäkseen, ei pelatakseen voitosta.
Ok. Anteeksi että meillä oli tuuria. No jos lohduttaa niin voitatte about 10 maalilla.
SaiPahan pelasi oikein hyvät 19 minuuttia. Tokassa erässä nousee tasoihin ja kolmannen alussa johtoon. Kolmannen erän lopussa HPK tasoittaa. Jatkoajalla A. Oksanen tuo lisäpisteen SaiPalle. Kiva ottelu.
Joo varsinkin väärät vaihdot. Avaa Telian lähetys ja ota kädet pois silmiltä.
Just aloin kans latoon greippilitkuja pakkaseen. Ei oo helppoa aikaa maksalle. IFK on vaarallinen alkkisfaija kun pakottaa omat lapsetkin juomaan.
Eka erä oli samaa paskaa kuin muutama peli sitten. Ei järkevää hyökkäyspeliä ja ihme vapinaa omassa päässä.Täytyy vähän kummastella. Omaan silmään JYP on tuolla selviytyäkseen, ei pelatakseen voitosta.
Ja tämän jälkeen herään ja meen keittään aamukahvit.SaiPahan pelasi oikein hyvät 19 minuuttia. Tokassa erässä nousee tasoihin ja kolmannen alussa johtoon. Kolmannen erän lopussa HPK tasoittaa. Jatkoajalla A. Oksanen tuo lisäpisteen SaiPalle. Kiva ottelu.
Mä olen tosissani nyt.Käsitit väärin, nyt pelataan Hämeenlinnassa.
Kirjaston puolelta ainakin pre-seasonilla pystyi. Apple tv:llä. Voi olla että on muuttunut sittemmin.Pystyykö Telia Tv:n lähetystä kelaa taaksepäin? Meni Kuparin maalin jälkeen loput ohi.
Tästä on tuleva IFK:n surkein kausi seuran historiassa. Mieletöntä. Liiga saisi olla auki, voisi tehdä ihan terää tälle organisaatiolle opetella nöyryyttä. Ehkä dinot painuisivat samalla seurasta vittuun, kun hävettäisi hallinnoida vain jotain mestisjengiä.
Omaankin silmään näyttää selviytymiseltä. Todella heikkoa pelaamlsta.
Pystyykö Telia Tv:n lähetystä kelaa taaksepäin? Meni Kuparin maalin jälkeen loput ohi.