Nerokasta lentää reittilennolla perjantaiseen ruuhka-aikaan.
Suomen Liigassa mennään useinkin yksityiskoneella. Lähes päivittäin.
Nerokasta lentää reittilennolla perjantaiseen ruuhka-aikaan.
No tää onkin tämmöne jämäliiga. Kyä KHLssä mennään hianommin.Miten sitten ois pitänyt matkustaa? Peli on perjantaina, joten se sanelee jo aika paljon matkustusajankohtaa. Yksityiskoneellako olis pitänyt matkustaa?
Miten mahtaa onnistua Zach Hamillin ja/tai Juuse Saroksen alkulämmittelyt, jos varusteet ovat ilmassa? Vai onko kaksikko matkustanut verkkareissa? Jos on esimerkiksi farkut jalassa koneessa ja verkkarit laukussa, saa alkulämmittelyt juosta Oulun raikkaassa ulkoilmassa boksereissa.
Miten sitten ois pitänyt matkustaa? Peli on perjantaina, joten se sanelee jo aika paljon matkustusajankohtaa. Yksityiskoneellako olis pitänyt matkustaa?
No jos rahaa löytyy yksityiskoneeseen niin varmaan sillä. Semmoista melskettä ja vilinää vaan lentokentillä tähän aikaan vuodesta ja päivästä, että laukkuja tuntuu jäävän lähtöpaikkaan normaalia enemmän.
En ole syystä tai toisesta itse ikinä yksityiskoneella lentänyt niin siksi kysyn: Miten pelaajien varusteet toimitetaan yksityiskoneeseen? Meneekö ne saman kaavan mukaan kuin reittikoneeseen vai viedäänkö ne sinne itse jolloin hukkaamisvaaraa ei ole?
Eihän tää mun viesti liity saatana illan peliin mitenkään.
Mitä?!?Ja kamppeet ei sitten ollut lennolla, joten se siitä sitten.
Ja kamppeet ei sitten ollut lennolla, joten se siitä sitten. Mielenkiintoista nähdä miten jatketaan.
Mitä?!?
Nonnih, sitten vaan halli tyhjäksi Raksilassa ja molemmat joukkueet kohti Hämeenlinnaa... Huomenna varmaankin sitten varusteet ovat pelin alkaessa Oulun lentokentällä.Siltä näyttää. Hpk:n huollon mukaan varusteet ei tulleet myöhemmälläkään lennolla.
Kärpiltä kuulemma lainaavat kamat ja Hamill ei pue ollenkaan. Nauran pitkään ja kovaa jos Kärpät tämän häviää.Aikamoista. Lainavarusteilla on varmaan mukava pelata, jos siihen päädytään.
Peli ilmeisesti alkaa 19:30 kuten sovittiin, mutta Saroksella on jotkut Kärppien varavarusteet. Ei ole helppoa. Ja HPK:n pelaajilla varamailat, pelaako Hamill ollenkaan?Noniin. 5-0 ja 3 pistettä. That's it.