Onko ylpeyden aihe jos ei kehtaa edes kertoa omaa jengiään...?
Täh? Relaa mies. Saanen kommentoida? Faeces on minun suosikkijoukkue. Lukeehan se selvästi. Lisäksi HalPa on minun salarakas.
Onko ylpeyden aihe jos ei kehtaa edes kertoa omaa jengiään...?
Ehkä Sport yrittää tuosta juniorijoukosta kalastella erätauon aikana lisävahvistuksia loppusarjan ajaksi.Ja nyt pääsevät seuraamaan Ilves-juniorien taitokilpailua :-)
Täh? Relaa mies. Saanen kommentoida
Joo vähän sama. Muistin tässä koneella istuessani, että matsi on käynnissä. Pieni naurahdus pääsi, kun kurkkasin liigan sivut. Mä en ole todellakaan jaksanut seurata tämän sarjan ennakkohypeä, mutta väkisinkin on osunut silmiin joidenkin Sport-fanien älytön keuliminen ja kyllähän tuo tilanne vähän koomiselta siihen peilaten näyttää. Periaatteessa ihan hyvä tuo kunnon "sotahenki", mutta se muuttuu koomiseksi tasan sillä hetkellä, kun joukkue ottaa aivan 100-0 turpaansa.Nopea vilkaisu tekstitelkkuun ja spontaani repeäminen. 17 min 4-0.
Ilveksellä voisi olla realistiset mahdollisuudet voittaa jopa mestaruus...Mestiksessä nimittäin.
Pitää myös muistaa, että Ilveksellä on SM-liigatasolle HELVETIN huono ylivoima.
En ole oululainen. Mielestäsi tämä ottelu ei ole ratkennut?Mieenkiintoinen käsitys oululaisilla näistä paras 7:stä sarjoista. Ihan sama onko puolivälierät vai karsinnat, luulevat koko sarjan ratkeavan ekaan matsiin.
Miten muuten Blues pärjäsi Ilvekselle runkosarjassa...?
Miten muuten Blues pärjäsi Ilvekselle runkosarjassa...?
Hypitäänkö siellä hoki-Sportille? Rumat lukemat tulee tätä tahtia. Kylläpä se liigajoukkue on liigajoukkue ja mestisjoukkue on mestisjoukkue ja siinä on eroa. Liiga kiinni.
Joo vähän sama. Muistin tässä koneella istuessani, että matsi on käynnissä. Pieni naurahdus pääsi, kun kurkkasin liigan sivut. Mä en ole todellakaan jaksanut seurata tämän sarjan ennakkohypeä, mutta väkisinkin on osunut silmiin joidenkin Sport-fanien älytön keuliminen ja kyllähän tuo tilanne vähän koomiselta siihen peilaten näyttää. Periaatteessa ihan hyvä tuo kunnon "sotahenki", mutta se muuttuu koomiseksi tasan sillä hetkellä, kun joukkue ottaa aivan 100-0 turpaansa.
Hypitäänkö siellä hoki-Sportille? Rumat lukemat tulee tätä tahtia. Kylläpä se liigajoukkue on liigajoukkue ja mestisjoukkue on mestisjoukkue ja siinä on eroa. Liiga kiinni.
Vielä ehtii pistää 5-0 tähän erään.
En ole oululainen. Mielestäsi tämä ottelu ei ole ratkennut?