Kyynärpää 94 400 ja kyynerpää 16 200
Kiitos uhrautumisesta kyberviidakossa! En ole sittenkään heitellyt vain kumeja äikäntunnilla. Olen kyynärpää-koulukuntaa itsekin.
Kyynärpää 94 400 ja kyynerpää 16 200
Mee nyt suihkuun.mutta näyttäisi siltä että ainakin yritti osua suoraan lärviin.
Itse olen heitellyt kumeja (tai oikeastaan, niiden palasia) äidinkielen tunnit, keskiarvo lukiossa kyseisestä aineesta taisi olla 5 tai jopa 6. Mutta onhan se selvästi kyynärpää. Jos on kyynärvarsi, niin ei sitten voi olla kyynerpää.Kiitos uhrautumisesta kyberviidakossa! En ole sittenkään heitellyt vain kumeja äikäntunnilla. Olen kyynärpää-koulukuntaa itsekin.
Päähän osu pelkästään Laganierin kyynärpää. Äsken kelailtiin.
Itse olen heitellyt kumeja (tai oikeastaan, niiden palasia) äidinkielen tunnit, keskiarvo lukiossa kyseisestä aineesta taisi olla 5 tai jopa 6. Mutta onhan se selvästi kyynärpää. Jos on kyynärvarsi, niin ei sitten voi olla kyynerpää.
Öööööh... Kun kyynärpää napsahtaa kupoliin niin varmasti tuntuu ja kun erää on jäljellä 8 sekuntia niin on aika luonnollista että mennään suoraan koppiin. Omin voimin sinne mentiin kumminkin.Jos Riska pelaa vielä tässä ottelussa, eli on filmaamalla loukkaantumisen aiheuttanut ulosajon vastustajalle toivoisin kurinpidolta myös jonkinlaista kannanottoa asiaan.
Huono giffi: Jeox Twitterissä: "Laganiere ja 5+20. #ässät av #vaasansport #liiga https://t.co/6KLLI2HQH9"Onko vielä missään videokuvaa tai edes giffiä?
Mut osuiko kyynärpää kupoliin vai olkapäähän.Öööööh... Kun kyynärpää napsahtaa kupoliin niin varmasti tuntuu ja kun erää on jäljellä 8 sekuntia niin on aika luonnollista että mennään suoraan koppiin. Omin voimin sinne mentiin kumminkin.
Maksimissaan sama tuomio kuin Sailiolle.