Pe 22.3.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 18 232
  • 540

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kiekko lenteli viivan tienoilla ja meni maaliin juuri ennen, kun Tapparan pelaaja oli maalivahdin alueella. Hallilla katsoessa ei täysin selvä.

Mitä haittaa tarkistamisesta?

Omalta paikalta (kaljakatsomo maaliviivan kohdalla) täysin selvä maali, mutta jostain toisesta kulmasta ei varmaan.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jormakkaa ei taidettu kampittaa tilanteessa vaan kaatui kiekkoon?
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Jaahas, josko hetken Saukkosta ja läpsyttimiä. Vituttaa kyllä molemmat, mutta menkööt ny tämän kerran ku ei oo muutakaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mitä tuolla Mikkelissä huudetaan?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hyvä, että Kärpät saa pelata kuudella. Pieni ja synpaattinen tarvitsee aina pientä lisätsemppistä, jotta pärjää tässä kovien arvojen maailmassa.
 

JJA90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red wings
Kerta toisensa jälkeen minua hämmentää miten pihalla tuo Saukkonen voi olla näkemistään/havainnoimistaan asioista? Siinä kohtaa kun minä olen tuossa tilanteessa niin voi vetää huoletta letkut irti.
Aivan kuin Mertaranta, toinen toki alkaa jo olemaan sen verran iällä, että pystyy antamaan vähän edes anteeksi.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kerta toisensa jälkeen minua hämmentää miten pihalla tuo Saukkonen voi olla näkemistään/havainnoimistaan asioista? Siinä kohtaa kun minä olen tuossa tilanteessa niin voi vetää huoletta letkut irti.
Aina sitä saa miettiä, että eikö parin vuosikymmenen treeni vielä riitä siihen, että olisi jonkinlainen ymmärrys jääkiekosta...
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Saukkonen näkee kaikkialla vääriä vaihtoja
Taisi nyt olla kuitenkin oikeassa? Ei kai tuonne pelaajat saa hyppiä kentälle vaikka eivät peliin osallistu
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Kerta toisensa jälkeen minua hämmentää miten pihalla tuo Saukkonen voi olla näkemistään/havainnoimistaan asioista? Siinä kohtaa kun minä olen tuossa tilanteessa niin voi vetää huoletta letkut irti.
Tosiaan nämä tyhmät heitot muuten vielä kestäisi jos kaveri muuten ymmärtäisi mitä siellä pelissä tapahtuu, mutta ei, kaveri näkee ja ymmärtää pelistä vähemmän kuin joku perus pubikatsoja.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja sitten iskee Kärpät. 1-2 JA
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös