Vamos! Selostaja sanoi ihan erän lopun puolella, että ei ole kauheasti Quennevilleä näkynyt. Mutta kun saa paikan niin tekee.PETEEEEEEE!
Espoo Kärppiä 12p edellä ja yksi peli vähemmän pelattuna. Kuka olisi uskonut.Saipa ja Espoo dominoi liigaa kuka ois uskonu.
Saipa ja EsPoo dominoi, HIFK johtaa, honkkeli möksöttää. Lätkä on mukavaa!Saipa ja Espoo dominoi liigaa kuka ois uskonu.
Oppiipahan.Näkee että Gardiner ja Masin on mun Liigapörssi-jengissä. Mitään eivät saa aikaan. Toi Gardinerkin teki 600 maalia mutta lopetti niiden tekemisen heti kun sen omaan jengiin otin.
En kiusallakaan myy sitä ikinä, ja otan sen joka jaksolla mukaan, niin siinähän vedät maalittomana koko kauden loppuun.
Nimenomaan lätkä on tällä hetkellä todella mukavaa. :)Saipa ja EsPoo dominoi, HIFK johtaa, honkkeli möksöttää. Lätkä on mukavaa!
Ja KalPa menee tutkan alla.Saipa ja EsPoo dominoi, HIFK johtaa, honkkeli möksöttää. Lätkä on mukavaa!
Rospuuttokausi menossa. Mestaruus täysin auki.Espoo Kärppiä 12p edellä ja yksi peli vähemmän pelattuna. Kuka olisi uskonut.
Tääl LPR amarillossa on muuten @Breeze Harbour lempiartisti eli nelli matula.Olipahan HUIKEA kiekkotrilleri ja @Czesckulle varmaan paras mahdollinen synttärilahja.
Behm oli kylläkin mun lempi naisartisti ja Ilta kakkonen. Mut kyl Nellikin varmaan viel top 5:een mahtuu :PTääl LPR amarillossa on muuten @Breeze Harbour lempiartisti eli nelli matula.
Ja kyllä. Paras synttärilahja ikinä.
Tämän kuvan jälkeen mahtuu ainakin.Behm oli kylläkin mun lempi naisartisti ja Ilta kakkonen. Mut kyl Nellikin varmaan viel top 5:een mahtuu :P
En väitä vastaan!Tämän kuvan jälkeen mahtuu ainakin.