Tiesitkö että paikallisvastultajalta hylättiin maali viikko sitten?Tapparan U20 pyöritti B-junnuilla paikallisen vastuksen 8-1, ei mulla muuta.
Tiesitkö että paikallisvastultajalta hylättiin maali viikko sitten?Tapparan U20 pyöritti B-junnuilla paikallisen vastuksen 8-1, ei mulla muuta.
Tapparan U20 pyöritti B-junnuilla paikallisen vastuksen 8-1, ei mulla muuta.
Tapparan U20 pyöritti B-junnuilla paikallisen vastuksen 8-1, ei mulla muuta.
Tuskin kommandolarppaajat näissä käy, eihän ne edes tiedä missä Hakametsä on?Oliko mellakoita pelin jälkeen
Aina ollu. Perkeleen juonittelijat. Vaan aina joskus harvoin ei sekään riitä ;).Tappara on kyl ovela ku näyttää tollee vähä hassulta ja kömpelöltä, ja tekeevät välil sit maalin vaan.
Jos käyttäisi Myllykosken logiikkaa niin jos Kohonen olisi torjunut pari vetoa enemmän, Tappara johtaisi peliä.Tappara on kyl ovela ku näyttää tollee vähä hassulta ja kömpelöltä, ja tekeevät välil sit maalin vaan.
Eri ketjun aihe, mutta sitä on aika moni jo vuosia pohtinut mihin tuo Ilveksen dominanssi junioripuolella oikeen perustuu.
Pitää Tapparan pelissä mukana.Hyvän oloinen ollut tämä Kohonen Tapparan maalilla.
Juu,kun sai akselit lämpimiksi, niin ihan kelpo peliä.Hyvän oloinen ollut tämä Kohonen Tapparan maalilla. Toki kiva nähdä myös Hutchinson pellaamassa.