Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Nyt oli kyllä sellainen "persereikämaalinhylky", että huhhuh...mikähän oli peruste?!!
Go Tapsu!Ainoa syy hylätä maali oli Tappara. Ja se hylättiin.
Tappara.Nyt oli kyllä sellainen "persereikämaalinhylky", että huhhuh...mikähän oli peruste?!!
"Meetkö kertoo englanniksi Grönborgille syyn? - "Emmää osaa englantia, mielummin hylätää maali ja sanotaan Raipelle vaan että maalivahdin häirintä, sillä selvä"Varsinaisia pillipiipareita SaiPa-pelissä. Maali hylättiin, kun eiväy uskaltaneet mennä perustelemaan Grönborgille sellasta tuomiota.
Ei tarvi mennä kuin viikon taakse niin Ilveksen 100% selvä maali hylättiin ja nyt uudestaan. Joka perjantain traditio Tapparalle?Onpas täällä paljon takaumiaan purkavia nimimerkkejä :D
Parhaillaan. Kysymällä kaiken tietävästä JA foorumista.Sivistä itseäsi.
I see a pattern hereEi tarvi mennä kuin viikon taakse niin Ilveksen 100% selvä maali hylättiin ja nyt uudestaan. Joka perjantain traditio Tapparalle?
Mä nauttisin kolmesta pisteestä.Ei tarvi mennä kuin viikon taakse niin Ilveksen 100% selvä maali hylättiin ja nyt uudestaan. Joka perjantain traditio Tapparalle?
Raipe vetää ihan kohta lättyyn tota joulupukkia. Grönborg ei edes tiedä ketä on vastassa. Se on tyrmäys ennenkuin Grönborg ehtii huutamaan "fuck". Eli alta sekunnin.Raipe on taaseen tunnetusti itse rauhallisuus, kuten tuomaritkin saattoivat huomata paria minuutta aiemmin.
Saipa tarjoaa terapiaa pahaan oloon hieno seuraOnpas täällä paljon takaumiaan purkavia nimimerkkejä :D
Miksei näitä paikata?Ja sitten V.Petman nurin hyökkäysalueella ja tuomarit seisovat kädet alhaalla kuin puunuijat! Hohhoijaa.
Okei myönnetään, että itse hyödyin aika paljon siitä, että entisen pomoni valtakaudella työpaikallani soi noin joka päivä NRJ ja Mirellan Timanttei pärähti soimaan vähintään sen kolme kertaa työpäivän aikana.Parhaillaan. Kysymällä kaiken tietävästä JA foorumista.