Pe 22.11.2013 Otteluseurantaketju Liiga

  • 123 578
  • 558
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
HPK - TPS

Kertokaas nyt joku mulle että mikä helvetin idea on nelosen studiolla tehdä pelaajaseurantaa toisen joukkueen kolmosen sentteristä vs. toisen ykkösen pakki? Mulla ei nyt taas kyllä tää perseily oikeen aukee. Siellä olis Schira ihan hyvä vertailukohde niin pakko raahata Kiilholma tuohon.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
En nyt tiedä onko se niin mukavaa, kun kirjoitukset antavat niin lapsellisen kuvan, että kutsutaan junioriksi. Itseäni ei ainakaan hymyilyttäisi.

Nyt ei sori auennut? Siis sekö jos alkaa tuskastumaan Kousan tyhmiin jäähyihin ja vähäisiin näyttöihin odotuksien suhteen ja avautuu niistä otteluseurantaan tässä vaiheessa kautta ensimmäisen kerran?
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ville Vahalahti -show käynnissä Raumalla. Pahempaa filmaajaa ei ole nähty sitteen Jarkko Ruudun.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä sä lässytät? Jos jengi pelaa päin persettä, niin käsittääkseni tämä ketju on oikea paikka asian toteamiseen. Samoin tuomaritoiminnan ruotiminen kuuluu tämän otsikon alle.

Kunhan totesin faktat sen enempää aiempiin viesteihin kantaa ottamatta. Taisi osua oikeaan, kun noin kimpaannuit ;)
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Hämeenlinnassa Nelonen otti tuomarin erätaukohaastatteluun. Mielenkiintonen veto ja ihan positiivinen juttu mun mielestä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Oli kyllä ekaa huonompi erä. On se kumma, että tuo yyvee ei toimi enää. Viis viidellä ihan ookoo vääntöä edelleen.

Tjaa, mun silmään ekassa erässä päästiin kyllä paikoille, toisessa erässä ei niinkään.

Erittäin tuttu juttu tämän kauden peleistä, että toinen erä on katastrofaalinen. Helsingissä toinen erä ratkaisi, - huolimatta kolmannen erän kavennuksista peli oli 3-0 40min - tänään roikutaan vielä mukana.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kunhan totesin faktat sen enempää aiempiin viesteihin kantaa ottamatta. Taisi osua oikeaan, kun noin kimpaannuit ;)

Mielestäsi siis on lapsellista kritisoida pelaajan tai joukkueen pelisuorituksia tässä ketjussa, jos siihen on aihetta? Et kyllä osunut oikeaan, mä en vaan tajua...?

EDIT: Ja 2+2 Karjalaiselle. Tätähän tässä tilanteessa juuri tarvittiinkin! :D
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Raumalla

Joku huitoi Jasua naamaan. 2+2'
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäsi siis on lapsellista kritisoida pelaajan tai joukkueen pelisuorituksia tässä ketjussa, jos siihen on aihetta? Et kyllä osunut oikeaan, mä en vaan tajua...?

EDIT: Ja 2+2 Karjalaiselle. Tätähän tässä tilanteessa juuri tarvittiinkin! :D

Toi Karjalainen ei vaan osaa pitää tota mailaansa kurissa varmaan 5/5 ton jäähyostä korkeella.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hämeenlinnassa Nelonen otti tuomarin erätaukohaastatteluun. Mielenkiintonen veto ja ihan positiivinen juttu mun mielestä.
Ei kauheen, ennemmin ennen tai jälkeen pelin, ainakin jos kysymykset on tuota luokkaa kun eihän noissa voi tuomari vastata mihinkään suuntaan kun heti tullaan sitten huuteleen puolueellisuutta jne. Movember kyssärit olikin sitten jo ihan jees.
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tjaa, mun silmään ekassa erässä päästiin kyllä paikoille, toisessa erässä ei niinkään.

No näin kyllä, mutta ongelma mielestäni huonossa yyveessä. Saatiin vain kuusi laukausta koko erässä, vaikka kolme yyveetä. Kyl me vielä noustaan..
 

Gemondo

Jäsen
Lukko - Jokerit

Aika käsittämätöntä että kakkoset on saatu tässä pelissä arvottua 1kpl vs. 7 kpl
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Tappara 0-4. Maaliero KalPalla on kahdessa viimeisimmässä kotiottelussa (eli tässä ja edellisessä) on nyt 0-10.
 

Shadow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, MLB, Nyrkkeily
Karjalainen tainnut saada joka ottelussaan korkeasta mailasta jäähyn. Kun pelillinen antikin on nolla, niin ei tätä kaveria voi enää kentälle päästää.
Olin just tulossa sanomaan, että jos voisi lyödä vetoa saako Karjalainen korkeasta mailasta jäähyn, kertoimen pitäisi tälle olla todella pieni. Olen nähnyt Karjalaiselta nyt 5 matsia ja varmaan neljässä ottanut korkeasta mailasta jäähyn. Nauroin tätä jo viime lauantain HPK pelissä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Hyvin kuuluu huudot vaihtoaitoista toiseen tuolla Raumalla. Paljon viihdyttävämpää kuin itse peli :)
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ei oikein vakuuta SaiPan esiitys Lahdessa. Tietty kolmas erä kaiken muuttaa voi, mutta juuri tällaisessa tilanteessa olis käyttöä Koholle ja Mankiselle.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
HPK-TPS

Tätä mä olen epäillytkin ja nyt se tuli todistettuakin!

SM-liigan 18min erätauko riittää piipahtamiseen paikallisessa kebab-mestassa. Kolmas erä sujuukin siis Aurajuusto-kermaperuna-kebabin merkeissä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukon yv umpisurkeaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
JYP - Ässät

Hah, näytti jo että Elo hassaa 2vs1 mutta Heino paikkaa ja tekee 1-1
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös