Mertsi on katellut ihan eri peliä. Ihan tasainen erä. Jäähyt vähän sotki JYPin peliä. Muuten yllättävänkin tasaista.Mertsillä joku ihme tarve hehkuttaa kalpaa kokoajan sauva kankeena, vaikka ei tuo nyt mitään vakuuttavaa ylikävelyä ole.
Mertsi on katellut ihan eri peliä. Ihan tasainen erä. Jäähyt vähän sotki JYPin peliä. Muuten yllättävänkin tasaista.Mertsillä joku ihme tarve hehkuttaa kalpaa kokoajan sauva kankeena, vaikka ei tuo nyt mitään vakuuttavaa ylikävelyä ole.
Hyvä erä JYPiltä. Kalpa pelasi odotetulla (hyvällä) tasollaan. Mukavaa, ettei peli ratkennut ensimmäisessä erässä.
Ikinä kuullutkaan tästä Vartiaisesta. Ihan uskomaton liike kaverilla
Kiva peli katsoa. Jyp oli huomattavasti parempi kuin Mertsin sekoilusta voisi päätellä.
Pääasia että JYP yrittää pitää yllä myös hyökkäyspeliä, eikä vetäytynyt mihinkään kilpikonnapuolustukseen. Puolustaminen oli kuitenkin aktiivista koko ajan, eikä myöskään KalPalla kovin montaa huippupaikkaa ollut, vaikka enemmän laukauksia kohti maalia olikin. Tämä johtui osittain myös JYPin jäähyistä.Jep. Tämähän oli ihan mukavaa katsottavaa vaikka kaukana täydellisestä onkin. Ehkä kuvaa sitäkin miten synkissä moodeissa tätä kautta on kuljettu, osuu pienetkin posit paremmin silmään.
Näkisitpä sen toisen :D Itse meinasin tulla kehumaan Parkkisen sijoittumista ja irtokiekkokontrollia kollegaansa nähden.Vetoja vaan, todella epävarma tuo Jyväskylän kassari.
Ilman valmennusta parempaan on vaikea päästä, pelissä ei oikein ole mitään rakennetta. Immonen ja Tuppurainen hävinnyt täysin kuvasta, joka kertoo kiinnostuksen asteesta.Eihän se nyt mikään yllätys ole, mutta kyllä se harmittaa joka kerta todeta, että on kyllä nyky-JYP todellinen puukäsien tai matalan hoki-IQ galleria. Kertoo paljon että Rooballa on kultanen kuuppa.
Kilpeläinen ei saanut torjuttua enempää, on se vaan huono.Mitähän peliä mä oon katsellut, jos Parkkiselta kerta on 15 torjuntaa ja Kilpeläisellä 2?
Eihän se nyt mikään yllätys ole, mutta kyllä se harmittaa joka kerta todeta, että on kyllä nyky-JYP todellinen puukäsien tai matalan hoki-IQ galleria. Kertoo paljon että Rooballa on kultanen kuuppa.
Tuppurainen on ollut oikeasti aika heikko tällä viikolla.