Emmää lähde vedonlyöntejä tekemään.Otin talteen. Otetaanko 20e veto siitä, onko Karejev parempi kuin Dostal alkavalla kaudella? Jollain pelimäärä ehdoilla tietysti.
Toki silti sata kertaa sadasta ennemmin Dostal kuin Kareev
Emmää lähde vedonlyöntejä tekemään.Otin talteen. Otetaanko 20e veto siitä, onko Karejev parempi kuin Dostal alkavalla kaudella? Jollain pelimäärä ehdoilla tietysti.
Noh, ei tää nyt niin vakavaa ole. Kyllä kaikki tietää että Ilves oli ihan B jengillä matkassa ja eilenkin olivat pelanneet.TPS juhli kaukalossa ja foorumilla kuin mestaruutta. No toki ymmärtää viime kauden suhmuroinnin jälkeen
Emmää lähde vedonlyöntejä tekemään.
Toki silti sata kertaa sadasta ennemmin Dostal kuin Kareev
Näin teki, tätä taisi joku Tepsin pelaaja haastattelussa kehaistakin. Henkilökohtaisesti aivan sama, tuo touhu oli kuitenkin varsin kaukana kunnollisesta jääkiekosta, joten kruunattakoon erikoisuus vaikka kesken pelin soivalla musiikilla.Soiko tuolla musiikki kesken pelin
Ai miten niinPieni ristiriita noissa kahdessa lauseessa, mutta ihan sama. Kaudellahan se sitten nähdään.
Ai miten niin
Mää ennoo sellainen tyyppi joka jaksais lähteä mihinkään vedonlyönteihin. Ei oo mun homma.Jos sata kertaa sadasta ottaisit Dostalin (implikoisit että 100/100 hän olisi parempi), eikös käytännössä olisi varmaa rahaa sinulle - mikä on ainakin minulle melko outoa, ettei ilmainen raha kelpaa.
Ai miten niin
Mää ennoo sellainen tyyppi joka jaksais lähteä mihinkään vedonlyönteihin. Ei oo mun homma.
Soiko tuolla musiikki kesken pelin?
Tsemppiä Tampereelle! Hyvännäköistä teidän meno. Kyllä se kauteen mennessä paranee... Ehkä. Onneksi on sentään Liigan paras molari, niinkuin näimme tässäkin pelissä.
Käyttäkööt kaveri ennemmin 20e johonkin tärkeään kuin se, että minä ne nappaisin.Ei oo sun homma voittaa sun mielestä ilmaista rahaa? Jokainen omalla tavallaan kai?
Eikä Tami pelannut kuin puolikkaan ottelun, yksin kolmea vastaan.
Ilves oli kyllä varsinkin toisessa erässä todella väsynyt. Muistakaa nyt kuitenkin, että:
1. Ilveksellä ollut jo harkkapelejä tällä viikolla
2. Ilves pelasi samalla miehistöllä koko turnauspäivän
3. Ilveksellä päättyi tapparamatsi 10-15min ennen tepsimatsin alkua
4. Tepsi pelasi jokaisen pelin eri kokoonpanolla. Ekassa ja toisessa pelissä ei ollut yhtäkään samaa pelaajaa. Kolmannessa pelissä ”parhaat” äijät.
Mukava tapahtuma. Hyvältä vaikuttaa ja voittaminen on hauskaa. Kuitenkin, keulitaan sitten kun on pelattu runkosarjaa 10-20peliä.
Tämä on turnaus ja vaikka kyse on harjoituskaudesta uskon, että joukkueet ja yksilöt haluavat voittaa. Jos Ilves perseilee pelinsä huonolla valmistautumisella tai millä tahansa tekosyyllä se on heidän ongelmansa.