Kyllä, linja on silloin oikein kuin molemmille vihelletään täsmälleen sama jäähyjä. En ihmettele että demareiden kannatus on Tampereella niin merkittävää.Pelicans vielä parempi näköjään
Erotuksena se, että Tikkanen ei saanut selvää edes itse omasta sönkötyksestään kun agitoi.Onnistuihan se Tikkaseltakin.
Oleppa hyvä. Otatko opiksesi?
Kyllä, linja on silloin oikein kuin molemmille vihelletään täsmälleen sama jäähyjä. En ihmettele että demareiden kannatus on Tampereella niin merkittävää.
Stig Wetzell sanoi kun Tiki tuli aikoinaan A-junnuista IFK:n edustukseen niin sen jutut oli sitä ihan käsittämätöntä selitystä mistä kukaan ei saanut mitään tolkkua, ja ilmeisesti sen takia pääsi niin hyvin "edarijengiin" mukaan kun ei paljon huimannut. Tuosta sitten 40v myöhemmin kun IFK:n sen kauden mestarijengi kohtasi niin Tiki meni Wetzellin luo "Hur mår du Stickan?" Ja jatkoi matkaansa.Erotuksena se, että Tikkanen ei saanut selvää edes itse omasta sönkötyksestään kun agitoi.
En usko, Jeesus ymmärtää väärintekijöitä ja lain rikkojia.Toistetaan nyt vielä: Thomas ansaitsi ulosajon ja kakkua tulee.
Muut tilanteet ovatkin sitten eri. Jeesuskin häpeää faninsa touhua.
Ollut kova tuuri kyllä kun kuudessa pelissä voitettiin eikä edes seitsemättä tarvittu.Pomput ja tuuri käytetty jo edellisessä ottelusarjassa.
Tapparan peleissä olet puolueeton ja eilen olit HIFK:n puolella. Maksoithan myös sen satasen ettei naapuri saa viiskymppistä ;) ?Katson yleensä pelejä puolueettomin lasein paitsi eilisessä.
Siinä se salaisuus.Erotuksena se, että Tikkanen ei saanut selvää edes itse omasta sönkötyksestään kun agitoi.
Katson yleensä pelejä puolueettomin lasein paitsi eilisessä. Joten siinä mielessä mun analyysi tässäkin pelissä on ollut sen mukainen. Hieno peli ollut ja toivottavasti jatkuu samanlaisena. Mietitkö sä myös edellistä kahta viestiäs olivatko ne asiallisia mua kohtaan?
Waheeb ja Alkio kyllä varmaan parhaat.Alkio on kyllä C Moren parhaita selostajia.
Toivottavasti ottaa Mertsin saappaat Leijonien matseissa tulevaisuudessa.Alkio on kyllä C Moren parhaita selostajia.
Mertarannan ja Saukkosen jälkeen.Waheeb ja Alkio kyllä varmaan parhaat.
Tikkanen olis suuttunut itselleen, jos olis tajunnut mitä puhuu. Mutta se ei ole kyllä joukkueen etu agitoija jahtaa itseään hyökkäysalueella.Erotuksena se, että Tikkanen ei saanut selvää edes itse omasta sönkötyksestään kun agitoi.
Kait liigassakin joku aivotärähdysprotokolla on. Jos on kunnossa, niin miksi ei saisi pelata?Jos Penaa on niin kovasti osunut kupoliin, niin miten lekuri antaa luvan pelata? Saa pelata jos pystyy ulosajon jälkeenkin. Hvksyn vitosen tosta kuitenkin. Ehkä eniten pyyhkeitä Pelicans lääkärille.
Tapparan peleissä olet puolueeton ja eilen olit HIFK:n puolella. Maksoithan myös sen satasen ettei naapuri saa viiskymppistä ;) ?