Niinhän se välierissä oli Ilves, joka eniten filmas. Nyt toki tullut erikoisen paljon näitä heppoisia kaatumisia pelsulta.Sori Ilves fanit! Mä välierien aikana luulin että se oli teidän joukkue joka filmas, tää meni täysin mun piikkiin.
Niinhän se välierissä oli Ilves, joka eniten filmas. Nyt toki tullut erikoisen paljon näitä heppoisia kaatumisia pelsulta.Sori Ilves fanit! Mä välierien aikana luulin että se oli teidän joukkue joka filmas, tää meni täysin mun piikkiin.
Myonnetaan tama, Tappara ei ole viimeisen vuoden aikana ole suorittanut kovin vahvasti isoissa peleissa, kakkelia valunut aina lahkeestaEikäkö ihan asennetta kuvaa vaan.
Toivottavasti ei oo ihan kaikki tarttunuHeljankoa ei paljoa tainnut sen kultamekkosen ämpärin ulinat hetkauttaa. Jämerää tekemistä ollut.
Taisi lopulta torjua ja se just taisi olla ongelma.Iidaa se ei torjunut
Hyvinhän Blood on oman "työnsä" tehnyt, hommannu 7 minuuttia ylivoimaa, mutta ei tunnu kelpaavan. Mitä seuraavaksi?
Täähän on ihan helmeä. Muutaman vuoden päästä naurattaa kaikkia. Myös kirjoittajia.Jos ei pelin taso ole kovin korkeaksi noussut, niin keskustelun taso on kyllä taas taattua laatua.
Kyllähän toi teidän kahvakiekko on ihan valtakunnallisesti tunnettu fakta, ei pitäisi ihmetellä miksi niitä joskus vihelletäänTaas yksi alivoima Tapparalta hoidettu.
Kuka lahtelaisista seuraavaksi sukeltaa Pelicansille ylivoiman?
Peli näyttää siltä että Tappara rankaisee ensimmäisestä ylivoimasta, jos sellainen tänään tulee.
Ei vaan Ilkka Kangasniemen koulussa.Blood ollut Kapteeni Suomen koulussa?
Porissa on kiva, kaikille.Pekko oli ennen suosikkimaskotti.
No tekiskö Beni sitten? En oikein usko nyt tässä sarjassa.Viimeksi kun katsoin niin maaleja pitäisi tehdä tässä lajissa.
No kun ei lukematta tiedä. Vaikka kyllähän tämän taas saattoi etukäteenkin aavistaa.Älä lue.
Ainoo mitä pitää ihmetellä että vieläkin joku uskoo ja jaksaa jauhaa tuota kahvakiekkoa.Kyllähän toi teidän kahvakiekko on ihan valtakunnallisesti tunnettu fakta, ei pitäisi ihmetellä miksi niitä joskus vihelletään
No, ensimmäinen oäivänselvä päähän tullut kiekottoman taklaus, toinen sitten oli koukku, jota Blood korosti, selviä jäähyjä molemmat.Blood on kyllä naurettava filmaaja. Oksettava jeesustelija.
No, altavastaajan piikkiin menee tänään.
Heljanko ei sylje. Iidalta jotain opittu, oletan?Iidaa se ei torjunut
:D .. selitykset ei lopu...Niinhän se välierissä oli Ilves, joka eniten filmas. Nyt toki tullut erikoisen paljon näitä heppoisia kaatumisia pelsulta.
Pitäähän sitä kerran längistä kokeilla.Iidaa se ei torjunut
Siirtyisi HIFK:iin 4 vuoden sopimuksella.Päähän ja 5000 peliä kieltoa