Liikkuva Maski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Nyt sitten teette maalin, kiitos.
Olkinuoralta vuoden koppi.
Olkinuoralta vuoden koppi.
Samaa ihmettelen.... varmaan luistimet kolahti yhteen ja HIFK:n pelaaja kaatui tai jotain?No mitäs se teki?
Pieni polvitaklaus Hintziin. Ei mitään vakavaa. Nämä tuomarit ovat kyllä tämän pelin tasolla. En olisi kyllä ikinä uskonut, että Pajula pääsee joskus viheltämään mitalipeleihin.No mitäs se teki?
No olihan se nyt jalkakamppi.Samaa ihmettelen.... varmaan luistimet kolahti yhteen ja HIFK:n pelaaja kaatui tai jotain?
Törmänen on kyllä joiltain osin hieman vajaa kaveri. Hankenin käynyt mies eikä osaa saatana edes puvun taskuliinaa taitella. Valmentaja nyt vaihtoon vain...:).
Takaapäin polvella jalkoihin.No mitäs se teki?
Pitäis olla kaks otteluseurantaa eli reaaliaikainen ja sitten Ruudun katselijille toinen.
Siis pesiskausi alkaa Tukholmasta ja Fuengirolasta?
Ei kai siinä. Maailmankartalle.
Luistimet siinä yhteen osui... 2 min kampituksesta jäi viheltämättä.Takaapäin polvella jalkoihin.
Varmaan osittain vahinko. Mutta vain osittain.
Niin mäkin katson, mutta silti lähetys laahaa perässä ja maalit saa lukea täältä ensin.Paljon ruutu maksaa? Mietin kun itse katson kaikki pelit hd:na televisiosta 24,90/kk. Nettistriimeissä laatu on aina paskaa
Kai niitä on monenhintaisia sopimuksia. Itse maksan 14,90/kk, kun sain eräältä ystävälliseltä KooKoon kannattajalta tarjouskoodin, minkä hän oli saanut ostettuaan seuransa otteluihin kausikortin ihan sinne hallille.Paljon ruutu maksaa? Mietin kun itse katson kaikki pelit hd:na televisiosta 24,90/kk. Nettistriimeissä laatu on aina paskaa