JYP oli kuulemma kovasti treenannu yv:tä. Tosi hyvältä näytti. Sarja tulee ratkeamaan erikoistilanteisiin, kuten tänään nähtiin.
Eniten huolestuttaa, miten nämä seeprapaidat ovat valmiina kevään huipennukseen. Toivottavasti ovat päivittäneet linjansa yhdenmukaiseksi ja myös noudattavat sitä. On äärimmäisen turhauttavaa, jos tiukat matsit ratkeavat tuomarivirheisiin. Latistaa fiilistä ja vie makua koko lajista. Vaarana on, että vitutus alkaa jo tänä iltana, kun laatikossa on muuan tomtom.
TL - osoita että olet paikkasi ja palkkasi ansainnut. Kolmen muun kera.
Edit. Matsi on jo pilalla, toinen pillipiipari on M. Kaukokari. Voi helvetti.
Jos menetettiin niin tää kausi alkaa olla paketissa. JYPin paras pelaaja kuitenkin kyseessä. Ilman Opaa lähtee joukkueen taisteluhengestä puolet pois.Tosin Louhivaaraa ei kyllä olisi nyt varaa menettää sairastuvalle..Taidettiin tosin jo menettää.
Harmi vaan että viimeisen minuutin takaa-ajo lopetettiin täysin aiheettomasti tuomareiden toimesta. Ensin Tuppurainen kaadettiin jäähyn arvoisesti - ei jäähyä ja sitten Huballe annetaan jäähy melkein tyhjästä.
Ei ollut mikään provo. Jäähyjä jäi viheltämättä molemmilta jo ennen viimeistä minuuttia - eli tasoissa oltiin. Viimeinen minuutti vaan sitten muutti kaiken.Ei kannata provoilla päivääkin selvempien asioiden merkeissä. Tuskin menee läpi kenellekään. Mihin unohtui vaikkapa Lahden huitominen Markkaseen? Sanoin otteluketjussa näiden jäähyjen menevän lopulta suht tasan ja niin kävi nytkin.
Hienosti kustu lopussa. Pari viivaa
- Markkanen vs. Tarkki 5-0. Ei ole Tarkista enää näihin peleihin. Urpo Ylöstä ja mestaruutta löytyy, mutta "tiikerin silmä" puuttuu
Hienosti kustu lopussa. Pari viivaa
- Markkanen vs. Tarkki 5-0. Ei ole Tarkista enää näihin peleihin. Urpo Ylöstä ja mestaruutta löytyy, mutta "tiikerin silmä" puuttuu
- Oikeastaan Välivaaran piikkiin voidaan laittaa tämä tappio. Alokasmaista höntyilyä ja SaiPa kiittää
- Näkyvä ja Luoma. En tiedä kumpi kusee vai kuseeko kumpikin? Huomenna ainakin näkyvä poppareille.
- Erikoistilanteissa nämä peli ratkotaan ja SaiPa oli niissä tänään vahvempi
Ei se ehkä jäähyn arvoinen ollut, mutta lähempänä jäähyn arvoista tekoa, kuin se mistä Huballe annettiin jäähy.Mä oon kyllä eri mieltä noista lopun jäähyistä. Linja kyllä heitteli, mutta selviä rikkeitä oli JYP:n lopun jäähyt. Ja se Tuppuraisen kaatuminen lopussa ennen Hubacekin jäähyä, kannattaa katsoa se vielä videolta uudestaan. Melko selvä kalastelu Tuppuraisselta, noita nimittäin näkee kyllä joka pelissä ja ovat liigan linjan mukaan sallittuja.
Mä oon kyllä eri mieltä noista lopun jäähyistä. Linja kyllä heitteli, mutta selviä rikkeitä oli JYP:n lopun jäähyt. Ja se Tuppuraisen kaatuminen lopussa ennen Hubacekin jäähyä, kannattaa katsoa se vielä videolta uudestaan. Melko selvä kalastelu Tuppuraisselta, noita nimittäin näkee kyllä joka pelissä ja ovat liigan linjan mukaan sallittuja.
Loppuun vielä, että molemmat veskarit olivat loistavia.