Kyllä Ilveksellä on yhtälailla oikeus voittaa liigassa otteluita, kuin Kärpilläkin.Hannes maalaa! Oikeus toteutui, kiitos KÄRPÄT!
Kyllä Ilveksellä on yhtälailla oikeus voittaa liigassa otteluita, kuin Kärpilläkin.Hannes maalaa! Oikeus toteutui, kiitos KÄRPÄT!
Kyllä Ilveksellä on yhtälailla oikeus voittaa liigassa otteluita, kuin Kärpilläkin.
Uleåborgirilla liipasinsormi herkässä? Ei kirjoiteta niitä viestejä etukäteen!
Huomenna näkyy telkusta Jokerit-Pelicans!
Tuokkolaa ei tämänpäiväisestä tappiosta voi ainakaan syyttää. Tappara on ollut täysin omaa luokkaansa.
Kiitokset Ipalle kovasta vastuksesta ja Raipelle niistä kaikista hienoista hetkistä!
Ilveksellä ei sen sijaan ole mitään oikeutta pelata kuudella kenttäpelaajalla plus neljällä tuomarilla. Se on jo kohtuutonta.
Oon jatkoajan varassa jokeripelin suhteen... pelicans nettiradio on ruuhkautunut kun kaikki on siirtyneet sinne =O
Oon jatkoajan varassa jokeripelin suhteen... pelicans nettiradio on ruuhkautunut kun kaikki on siirtyneet sinne =O
Ilveksellä ei sen sijaan ole mitään oikeutta pelata kuudella kenttäpelaajalla plus neljällä tuomarilla. Se on jo kohtuutonta.
Kuutta kenttäpelaajaa voi käyttää, jos ottaa maalivahdin pois. Tuomarien puoluellisuus kotijoukkuetta kohtaan on tietysti ikävää, jos tätä tapahtuu. Taitaa olla kylläkin niin, että kun tätä tapahtuu.Ilveksellä ei sen sijaan ole mitään oikeutta pelata kuudella kenttäpelaajalla plus neljällä tuomarilla. Se on jo kohtuutonta.
Radio Suomesta ainakin pystyy kuuntelemaan peliä. Seuraava taukokin taitaa tulla 22.00 uutisten aikohin, jos peli kestää sinne asti.Oon jatkoajan varassa jokeripelin suhteen... pelicans nettiradio on ruuhkautunut kun kaikki on siirtyneet sinne =O
No jos kerran kaudessa vedetään vähän takaisin niitä Pesosen sukeltamia jäähyjä
Tuomarien puoluellisuus kotijoukkuetta kohtaan on tietysti ikävää, jos tätä tapahtuu. Taitaa olla kylläkin niin, että kun tätä tapahtuu.
Totta kai on, mutta tarkoitin tuolla "Oikeus toteutui", että Lindroos antoi jäähyn Haakanalle pelin viivyttämisestä, vaikka muut tuomarit oli sitä mieltä, että kiekko osui Ilves-pelaajaan matkalla katsomoon. Tuon jäähyn aikana Ilves tasoitti pelin ja mentiin jatkoajalle.Kyllä Ilveksellä on yhtälailla oikeus voittaa liigassa otteluita, kuin Kärpilläkin.