Tais selvitä kokonaan ilman jäähyäKärppien pelaaja ulos.
Taklasi suoraan niskaan.
Taklaajan vastuu.
Onneksi Ahlroth teloittiAika jännä Kuopijossa, kun kukot saa taklata vihellyksen jälkeen eikä tuomari käy edes torumassa. Aijai.
Vähän kuten Liigassa aina. Jätä taklaamatta, koska siellä on kaikennäköistä junnua ja jonnea ottamassa vastaan joille ei voi vastuuta antaa, koska fysiikkaa ei ole.Kärppien pelaaja ulos.
Taklasi suoraan niskaan.
Taklaajan vastuu.
Ei toi KalPa vakuuta, sorry.@Vahva tunne , nyt Kalpan voitolle loppuun asti livessä asumusta kiinni, 3.75
Kerro ny meillekin, että kuka siellä mörhöilee, senkin tiedänjottaimuttenkerro-Hokijone.Siellä ex-NHL pakilla ja maajoukkuepakilla unohtuu mies yksinään maalin eteen. Good job.
Joo, katsottiin vahingoksi ja ei tuo Björkqvist tahallaan sikaile taklaamalla selkään tai niskaan.Tais selvitä kokonaan ilman jäähyä
Rundblad & OhtamaaKerro ny meillekin, että kuka siellä mörhöilee, senkin tiedänjottaimuttenkerro-Hokijone.
Alkaa vähän olemaan nuo ylikävelyt jo huonoa toistohuumoria. Ainakin jos itse kannattaisin Lukkoa niin ehkä pikkiriikkisen puuduttaisi jo tuo kun toisesta ei ole edes kunnon vastusta. Ässäfanina varmaan taas olisin boikotissa kun isot pelit perseillään jatkuvasti.Se oli ihan aikuisten tosissaan annettu tulosveto.
Ei se mikkä Ässä ol?Ei toi KalPa vakuuta, sorry.
No näin Lukko-kannattajana, niin kyllä nämä ylikävelyt maistuu!Alkaa vähän olemaan nuo ylikävelyt jo huonoa toistohuumoria. Ainakin jos itse kannattaisin Lukkoa niin ehkä pikkiriikkisen puuduttaisi jo tuo kun toisesta ei ole edes kunnon vastusta.
Ei tässä mitään hätää, pikku hiljaa etiäpäin. Kun Liiga perseilee ja pitää suljettuna niin ei haittaa pelit. On noita mestaruuksia kumminkin.Alkaa vähän olemaan nuo ylikävelyt jo huonoa toistohuumoria. Ainakin jos itse kannattaisin Lukkoa niin ehkä pikkiriikkisen puuduttaisi jo tuo kun toisesta ei ole edes kunnon vastusta. Ässäfanina varmaan taas olisin boikotissa kun isot pelit perseillään jatkuvasti.
Muutenkin nyky-Ässien touhu on aika surullista, ei ole ollut kauheasti Liigalle annettavaa viime vuosina.
Se on mukavaa, että välillä Lukkokin vie. Aikoinaan oli toisinpäin.No näin Lukko-kannattajana, niin kyllä nämä ylikävelyt maistuu!