Mainos

Pe 21.10.2022 JYP - HIFK

• 9 171
  • 324

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ei jumalauta. Tämä 2+2 tuosta tilanteesta on kauden suurin housuun paskominen tuomaristolta ainakin JYPin otteluissa. Näistä pitäisi päästä eroon ammattituomareiden kanssa. Järkyttävää pelleilyä.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Oli kyllä aika IFK merkkinen erä.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä harmillista, että HIFK:n kannattajat eivät halua seurata otteluita yhdessä vastustajan kannattajien kanssa. Siellä ne omassa poterossaan seuraavat ottelua tänäänkin.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voitaisko vaihtaa takas ei-ammattituomareihin?

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Tuollaisesta näpäytyksestä ansaitsee sen pakin hanskalla naamana hieromisen, mutta eihän tuollaisesta ole herranjestas kymmeneen vuoteen kukaan saanut rangaistuksen rangaistusta.

chubster

Jäsen
Ei jumalauta. Tämä 2+2 tuosta tilanteesta on kauden suurin housuun paskominen tuomaristolta ainakin JYPin otteluissa. Näistä pitäisi päästä eroon ammattituomareiden kanssa. Järkyttävää pelleilyä.
Mikä tuossa niin vääri meni? BC kävi näpäyttämässä hanskaa josta yks kakkonen ja sitten nahinasta toinen, ihan hyvin puhalleltu.

Mitä itse peliin tulee niin voi vittujen elämä mikä erä JYPiltä. Kouvolasta ei näköjään jäänyt pelaamiseen mitään parantamista. Ei helvetti.

JYP pääsi kaksi kertaa hyökkäämään. Kaksi. Molemmat läpiajoja, joista toisesta saatiin rankkari ja maali.

Luojan kiitos HIFK koostuu myös näistä Talbergeistä ja Paajasista.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä harmillista, että HIFK:n kannattajat eivät halua seurata otteluita yhdessä vastustajan kannattajien kanssa. Siellä ne omassa poterossaan seuraavat ottelua tänäänkin.
Jep. Tuntuu, että nämä ketjut on taas vähän kuin JYPin poteroita. Toki muutamien joukkueiden kannattajia eksyy myös näihin enemmän, mutta suurin osa yleisessä seurantaketjussa. Itse en taas halua yleiseen, koska ihan liikaa asiaa joka ei itseä niin kauheasti kiinnosta.

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä tuossa niin vääri meni? BC kävi näpäyttämässä hanskaa josta yks kakkonen ja sitten nahinasta toinen, ihan hyvin puhalleltu.

Mitä itse peliin tulee niin voi vittujen elämä mikä erä JYPiltä. Kouvolasta ei näköjään jäänyt pelaamiseen mitään parantamista. Ei helvetti.

JYP pääsi kaksi kertaa hyökkäämään. Kaksi. Molemmat läpiajoja, joista toisesta saatiin rankkari ja maali.

Luojan kiitos HIFK koostuu myös näistä Talbergeistä ja Paajasista.
No jos sen tulkitsee huitomiseksi olisi mennyt oikein. Ei vaan voi tulkita meidän liigan linjalla. Uskon linjan muutokseen, kun näen vastustajan saavan jäähyn vastaavasta.

chubster

Jäsen
BC!

Ok, BC vähän kosketti räpsään ja siitä reaktio, mutta Jääskä kyllä ihan turisti BC vastaan, jos haluaa oikeasti koittaa.
Turisti tai ei, löytyisikö JYPistä ketään, ehkä BCn lisäksi, joka osoittaisi vastaavaa reaktiota saman käydessä meidän maalilla? Tai ylipäätään mitään reaktiota…

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep. Tuntuu, että nämä ketjut on taas vähän kuin JYPin poteroita. Toki muutamien joukkueiden kannattajia eksyy myös näihin enemmän, mutta suurin osa yleisessä seurantaketjussa. Itse en taas halua yleiseen, koska ihan liikaa asiaa joka ei itseä niin kauheasti kiinnosta.
Mä en pysy perässä siellä mistä puhutaan, kun tulee katsottua otteluakin.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep. Tuntuu, että nämä ketjut on taas vähän kuin JYPin poteroita. Toki muutamien joukkueiden kannattajia eksyy myös näihin enemmän, mutta suurin osa yleisessä seurantaketjussa. Itse en taas halua yleiseen, koska ihan liikaa asiaa joka ei itseä kiinnosta.
Tänne kuitenkin vastustajan kannattajat ovat täysin tervetulleita, jopa toivottavia. HIFK:n omasta osiosta ei voi sanoa samaa.

Itse olen täällä siksi, että olen kiinnostunut seuraamaan vain JYPIn ottelua. En siksi, että haluaisin seurata ottelua ilman vastustajan kannattajia.

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänne kuitenkin vastustajan kannattajat ovat täysin tervetulleita, jopa toivottavia. HIFK:n omasta osiosta ei voi sanoa samaa.

Itse olen täällä siksi, että olen kiinnostunut seuraamaan vain JYPIn ottelua. En siksi, että haluaisin seurata ottelua ilman vastustajan kannattajia.
Tää ketju on vissiin kehä kolmosen ulkopuolella.

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ei kukaan ole saanut liigassa tuollaisesta hennosta näpäytyksestä kakkua vuosikausiin. Pakistolta saat nenillesi varmaan, mutta samalla sekunnilla kun veskari sulkee niin ainahan siihen joku lyö. Ei mulkulla-, vaan miehekkäällä latinotavalla. Ei rangaistuksia. 2 väkivaltaisuudesta molemmille oikea tuomio.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP on viimeiseen seitsemään erään saanut kaksi ylivoimaa. Molemmat vastustajan korkeista mailoista, eli näitä, jotka tuomareiden on pakko viheltää. En mä nyt mitään salaliittoteorioita ala lietsomaan, mutta on tämä vaan merkillistä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Eiks BC: n pitäny jo päästä boksista vai mitä en ymmärrä?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jaha ja tässä meneekin loppuilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy