Pe 21.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 28 945
  • 361

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuo Irvingin jäähy oli minusta väärä.

Sen jalka oli mielestäni oikealla puolella koko ajan

Tosin olen juonut jo aika paljon Karjalaa.
Mutta ei ollut maalivahdin alueella missä se käsittääkseni piti olla. Irving siirsi sen vasta siihen kun oli ensin sulkenut kiekon.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lankinen ollut kyllä aika kova tällä kaudella, mitä HIFK:ta jonkun verran seurannut.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Jos tuo raaja pitää olla maalinvahdin alueella niin sitten muistan säännön väärin.

Itse muistelisin että kyse oli tuosta maaliviivasta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistava peli padalta. Ansaittu voitto, Ifk oli täysin vastaantulija. Viimisestä 7 pelistä vaatimattomat 21p.

Hyvä olla kun kaksi timanttista kassaria ja joukkue antaa kaikkensa kaukalossa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Jos tuo raaja pitää olla maalinvahdin alueella niin sitten muistan säännön väärin.

Itse muistelisin että kyse oli tuosta maaliviivasta.
Tarkastin ja muistin väärin. Ratkaiseva asia on maalialueella oleminen.

Vihellys meni oikein.

SÄÄNTÖ 221 – KIEKON SULKEMINEN MAALIALUEEN ULKOPUOLELLA / MAALIVAHTI MÄÄRITELMÄ: Jos maalivahdin vartalo on maalialueen ulkopuolella, maalivahdin ei sallita tietyissä tilanteissa sulkea kiekkoa pelikatkon aikaansaamiseksi. i. Maalivahdille, jonka vartalo on kokonaan maalialueen ulkopuolella, ja kun kiekko on päätyviivan takana tai kun kiekko on päätyalueen aloitusympyröiden uloimman ryhmitysviivan ulkopuolella (keskialueen suuntaan), pudottautuu kiekon päälle tai haalii kiekon vartaloonsa, pitää tai laittaa kiekon mitä tahansa maalin osaa tai laitaa vasten, tuomitaan pieni rangaistus, painesti vastustaja maalivahtia tai ei. ii. Maalivahdille, joka pudottautuu kiekon päälle tai haalii kiekon vartaloonsa, ja kun kiekko on päätyviivan ja päätyalueen aloitusympyröiden uloimman ryhmitysviivan välissä, tuomitaan pieni rangaistus, ellei vähintään yksi vastustaja paineista maalivahtia.

Minulta meni besserwissereinti niin sanotusti juhauotilaksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onnittelut Jukureille kahdesta pisteestä. Jatkoille Kuopiossa
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Ei löydy tai sitten en vain löydä. Kolme Kerhon peliä olen paskoista streameista kytännyt.

Eihän kerho pelaa edes tänään? Kalpa -matsiin löytyy striimi esim onhockey tv -googlaamalla.
Itse katson ruudusta mutta testasin nopeasti tuon ja toimi hienosti.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lukko-TPS jatkoajalle.

On ollut sen verran heikkotasoinen matsi, että kumpikaan ei ansaitsisi tästä tuota yhtä pistettä enempää.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Kyllähän tuo Kalpan toinen menee Asplundin piikkiin. Ei olisi voinut löysemmin pelata tuota tilannetta
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eihän kerho pelaa edes tänään? Kalpa -matsiin löytyy striimi esim onhockey tv -googlaamalla.
En sitä meinannutkaan. Sanoin ei löydy streamia jokaiseen peliin, koska sen käsityksen tuosta lainaamassa viestistä sai, että aina löytyy joka pelistä streamia. Saatoin ymmärtää toki väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös