Pe 20.9.2024 Otteluseuranta (Liiga)

• 15 415
  • 488

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Turussa kuvataan varmaa dronella. Eikö mistään alempaa löydy kuvausalustaa..

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tampereella ei mikään yleisöryntäys tänään ole. Toivottavasti matsi edes hyvä
Ei yllätä kun peli alkaa 19.30 ja tulee kolmoselta. Lisäksi avauskierroksia ja Tapparan joukkue on "harmaampi" kuin kahtena edelliskautena.

Lisään vielä että itse kävin hakametsässä mieluummin, nyt kun uutuuden viehätys on mennyt areenasta, välillä sitä kaipaa Hakametsää kun siellä tottui vuosikymmeniä käymään.
Areenalla hinnat tapissa ja raahautuminen keskustaan rasittaa välillä.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Turussa kuvataan varmaa dronella. Eikö mistään alempaa löydy kuvausalustaa..
Absoluuttisen antiklimaattinen kuvakulma. EIkö tuo jo tosiaan oisi sama laittaa kattoon se kamera kiinni ja katsella pelaajien keskikaljuja.

Altec

Jäsen
Korkea maila, väärä vaihto ja parilta kiekottomalta vauhdit pois. Ei jäähyjä lisää Espoolle.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Espoolaiset täysin unessa.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei taida Lappeenrannassa toimia tilastot: Kiekko-Espoolla 0 laukausta niiden mukaan vaikka itse olen laskenut toisin. Äsken tuli torjuntakin, mutta ei rekisteröitynyt mihinkään.

edit: tai sitten niitä ei vain ole tosiaan maalia kohti menneet.

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Lappeenrannassa ei kyllä vihelletä kumpaankaan suuntaan kiekottoman estämisiä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
SaiPalla paikkoja kuin entisellä hammaslääkärillä. Mistään ei vain saada sisään. Taitovaje maalipaikoissa näkyy. Seisomakatsomossa saatu huokailla hassattuja paikkoja jo liikaakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy