Pitäiskö meidän hankkii maalivahti
No en kyllä itse ollu yhtään vakuuttunu et Metsolalla enää riittäis.Ai Metsola ei olekaan varma hankinta? Jännä juttu, itse vähän kyseenalaistin häntä julkistuksen aikoihin, että ura on ehtoopuolella ja aikamoinen kysymysmerkki niin oli sähikäiset kimpussa samantien.
Toki tämä oli varmaan sarkasmia sinulta.
Ei ilakoida liian varhain.Miksei oulufanit huuda?
Toki pelityyli Rikulla on hyvin paljon sellainen että molarin pitää olla aika ylikylän ukko.Ai Metsola ei olekaan varma hankinta? Jännä juttu, itse vähän kyseenalaistin häntä julkistuksen aikoihin, että ura on ehtoopuolella ja aikamoinen kysymysmerkki niin oli sähikäiset kimpussa samantien.
Mutta eikö se kannattaisi aina juhlia kun siihen on vähänkin aihetta, koska sitä ei tiedä ikinä milloin se aihe lopppuu?Ei ilakoida liian varhain.
Huhhuh…
Juu ekassa maalissa metsola torjui käytännössä läpiajon ja oma pelaaja (luoto) löi riparin omiin.No en kyllä itse ollu yhtään vakuuttunu et Metsolalla enää riittäis.
Toki pelityyli Rikulla on hyvin paljon sellainen että molarin pitää olla aika ylikylän ukko.
Ja tilastojen mukaan Metsola ei sellainen ole ollut Sveitsissä missään vaiheessa.
Kyllähän Metsolalla varmaan ns. "pöljiä iltoja" tulee ihan riittävästi, mutta todella epätasaisesti. Ja kevät on sitten oma lukunsa.Sitäpä juuri. Täysin ”out-of-this-league” Heljanko viime kaudella torjui saatanan monta voittoa runkosarjassakin ns. yksin. Metsolasta en usko tähän olevan ainakaan montaa kertaa.
Lienee jotain satakuntalaisjoukkueiden tekovikoja. Lukkokin pelaa vuodesta toiseen toisen erän huonosti ja nimenomaan kotiotteluissa.Kyllä taitaa oikeasti Ässät harjoitella vaan toiseen päätyyn. Vuodesta toiseen toiset erät katastrofeja. Kärpät oli tehokas paikoissaan. Josko kolmannessa sitten taas kääntyisi.
Monta samantapaista taklausta ja 2+10. Noh, näähän menee pitkässä juoksussa tasan? :DHuutista Wernblom ulosajo? :D Ei ehkä vitosen arvonen taklaus ollut, mutta kai tämä otetaan.
Paitsi tänään.Lienee jotain satakuntalaisjoukkueiden tekovikoja. Lukkokin pelaa vuodesta toiseen toisen erän huonosti ja nimenomaan kotiotteluissa.