Kun pelaaja ei loukkaantunut kiekko tuli visiiriin ei siitä tiputa polvilleen.Kuopiossa vihelletään loukkaantuneelle pelaajalle. Sepä vasta junttia onkin!
Otat kantaa estämiseen ja vauhdin pois ottamiseen, kun puhe oli kiekko naamaan tilanteesta. Itse en valittanut JYPin jäähystä vaan ilmoitin, että voit olla tyytyväinen, kun KalPa saa ylivoiman. Minulla ei ollut vaikeuksia ymmärtää tilannetta, mutta suurimmalla osalla kalpafaneista näköjään oli seurata peliä, kun loukkaantuneelle pelaajalle vihelletään, tai sitten se on yleistä toimintaa Kuopiossa. Mene ja tiedä..
TPS AV nyt tulee valitettavasti maali...
Mutta se mua ihmetyttää niin vallan kauhiasti että mistä ne kuopiolaiset tiesi että se osuikin visiiriin eikä nassuun, kun vihellyskonsertti oli käynnissä heti kun Lindroos meni maihin. Eivät he mitään hidastuksia ehtineet nähdä. Vai vihelletäänkö Kuopiossa heti kun joku on maissa, jos vaikka sattuis näyttelemään?Kun pelaaja ei loukkaantunut kiekko tuli visiiriin ei siitä tiputa polvilleen.
Otat itse kantaa viestiin jossa puhutaan jäähyistä ja ilmoitat kuinka oli väärin viheltää.
Loukkaantuneille ei vihelletä näyttelijöille kyllä.
Sporttipitoinen erä tähän mennessä.