Pe 20.9.2019 Otteluseuranta (Liiga)

• 37 565
  • 650

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hytöneeen!!!! Oijoijoijoijoi!!!

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Oijoijoijoi reloaded!!!

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
On intensiivisiä pelejä näin syyskauden alkajaisiks. Laatua löytyy. Ilves-Kärpät 3. erä näin päällimmäisenä.

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Kuopiossa vihelletään loukkaantuneelle pelaajalle. Sepä vasta junttia onkin!

Otat kantaa estämiseen ja vauhdin pois ottamiseen, kun puhe oli kiekko naamaan tilanteesta. Itse en valittanut JYPin jäähystä vaan ilmoitin, että voit olla tyytyväinen, kun KalPa saa ylivoiman. Minulla ei ollut vaikeuksia ymmärtää tilannetta, mutta suurimmalla osalla kalpafaneista näköjään oli seurata peliä, kun loukkaantuneelle pelaajalle vihelletään, tai sitten se on yleistä toimintaa Kuopiossa. Mene ja tiedä..
Kun pelaaja ei loukkaantunut kiekko tuli visiiriin ei siitä tiputa polvilleen.

Otat itse kantaa viestiin jossa puhutaan jäähyistä ja ilmoitat kuinka oli väärin viheltää.
Loukkaantuneille ei vihelletä näyttelijöille kyllä.

Samaa on tehty kyllä todella useasti Porissa tuomitsetko senkin?

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Potku, ei maalia

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Lahessa lentää jo tavaraakin tepsin vaihtoaitioon.

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Kun pelaaja ei loukkaantunut kiekko tuli visiiriin ei siitä tiputa polvilleen.

Otat itse kantaa viestiin jossa puhutaan jäähyistä ja ilmoitat kuinka oli väärin viheltää.
Loukkaantuneille ei vihelletä näyttelijöille kyllä.
Mutta se mua ihmetyttää niin vallan kauhiasti että mistä ne kuopiolaiset tiesi että se osuikin visiiriin eikä nassuun, kun vihellyskonsertti oli käynnissä heti kun Lindroos meni maihin. Eivät he mitään hidastuksia ehtineet nähdä. Vai vihelletäänkö Kuopiossa heti kun joku on maissa, jos vaikka sattuis näyttelemään?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy