Kriketissä ja Rugbyssa saisi kanssa Suomen maajoukkue kyytiä, jos meillä olisi sellainen noissa lajeissa.Britit ovat kyllä enemmän futis-kansaa.
En ole kyllä koskaan nähnyt ottelussa neljää "omaa maalia". Tämä viimeisin taisi mennä sekä oman mailan että oman luistimen kautta...
Lehtonen on kyllä aina nii saatanan vihasen näköne
Löytyy vaikka Mestiksestä.Löytyyköhän tohon ykköseen joku parempi viimeistelijä kuin Hartikainen?
Ajattelu ehdottamastiEn osaa päättää kumpi on hitaampaa, Ohtamaan luistelu vai ajattelu
Pitäis vaan juoda enemmän.Masentunut viittamies portailla tais just tajuta että ei vittu mä oon spede näiden vermeideni kanssa, miks mä teen tätä, voi vittu.
Tuntu olevan joku promilleraja tuohon katsomonosaan, riittääkö 1,5?Masentunut viittamies portailla tais just tajuta että ei vittu mä oon spede näiden vermeideni kanssa, miks mä teen tätä, voi vittu.
En osaa päättää kumpi on hitaampaa, Ohtamaan luistelu vai ajattelu
Olkinuora on päästänyt kolmeen matsiin yhden maalin. Sekin oli se joku kauhee Usan pelleily-pullamaali kun peli oli jo ohi.
Vastahan Suomi tasoitti otteluvoitot mm kisoissa.Nyt saadaan piehtaroida mukavuuden tunteessa kun nollattiin kivikovat britit.