Pe 20.2.2015 Ilves - TPS

  • 5 318
  • 38

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rotta kai Tyrväinen on pelityyliltään, ainakin sellaisen kuvan olen antanut itselleni rakentaa. Tuossa Ruudun koosteessakin näkyi tilanne, jossa Tepsin pelaaja (oliko Karvinen, ainakin pitkä oli) pikkaisen tönäisi ja Tyrväinen kaatui ruutumaisesti jäähän ja ihmetteli teatraalisesti että mitä tapahtu. Toki jotain on voinut tapahtua pelissä ennen sitäkin, mutta eihän tuollaisista pelaajista kukaan tykkää, paitsi Sportin kannattajat jos se sinne on menossa. Ja kellään tykkääjällä tarkoitan oikeastaan toisia pelaajia, en kannattajia. Tuokkolan aikana Ilves on pelannut ainakin Kärppiä vastaan hienoa kiekkoa. Vielä kun tuon Tyrväisen saisivat vaihdettua johonkin muuhun.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Ton TPS:n neloskentän tarkotus on vain soittaa suutaan. Tyrväinen piti hermonsa kuitenkin hyvin ja vastas tekemällä maalin.
Onhan tuo noloa, kun joku mestispelaaja Kalle Moisio yrittää esittää kovista ja soittaa suutaan. Luuleekohan Moisio olevansa tunnetukin ja pelätty tappelija. Tällä kertaa Tyrväinen säästi Kallen selkäsaunalta.

Toi Tyrväinenhän on yksi pahimmista suunsoittajista ja ärsyttäjistä mitä liigassa on, mutta niin oli Jarkko Ruutu ja on Ville Nieminenkin. Arvokas joukkueelleen mutta valitettavaa on että pelaa joukkueessa jonka kausi päättyy jo maaliskuussa.
 

sorbo82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Anteeksi, että loukkasin.

Et loukannut, joten älä turhaan pyytele anteeksi. Löysin vain tuollaisin sivun missä noita tappeluita oli listattuna. Aiemminhan Tyrväinen on kaiten enemmän ollut tunnettu noista ajoittain ylikovista taklauksistaan sekä tappeluista. Tällä kaudella on enemmän siirtynyt tuolle provosointilinjalle.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aiemminhan Tyrväinen on kaiten enemmän ollut tunnettu noista ajoittain ylikovista taklauksistaan sekä tappeluista. Tällä kaudella on enemmän siirtynyt tuolle provosointilinjalle.
Boldaus minun. Kysymys: Oikeastiko näin?
 

sorbo82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Boldaus minun. Kysymys: Oikeastiko näin?

Aiemmin olen miestä seurannut ainoastaan Ilveksen vastustajana sekä viime kaudella Jokereiden riveissä. Tuolloin ei ainakaan omaan silmääni kaatuillut/filmannut jäähyjä sekä jättänyt vastaamatta ns. puhelimeen.

Voin toki asian suhteen olla täysin väärässäkin.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MoiKaMoi koittaa vaan herättää tunteita, itse lähinnä naurahdin tuolle artikkelille, kellekkään ei käynyt mitään ja olihan toi jonkun Ilvesläisenkin mielestä tässä keskustelussa halutonta peliä Ilvekseltä. Kiva vaan jos oisivat vähän myllyttäny ja tuoneet lisämielenkiintoa peliin, ei tä oo niin vakavaa. No onneks siellä oli sit viihdyttäjän roolissa Rantanen muilla ominaisuuksillaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
+1 @Värilasiton

Erinomaista, MoiKaMoi ensimmäistä kertaa jonkun muun kuin minun käytössäni.

Oli kyllä viihdyttävä matsi, sen mitä pari erää näin. Siiki ja Eronen pelasivat todella hyvin. Rantanen tietysti oma lukunsa jatkoaikamaaleineen. Lassila oli hyvä, maalivahteihin ei Palloseura tällä hetkellä kaadu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Boldaus minun. Kysymys: Oikeastiko näin?
Itse en tarkkaan ole Tyrväisen uraa aiemmin seuraillut, mutta tällä kaudella mies on nimenomaan hakenut kovia pommeja jotka ovat olleet puhtaita ja parhaiten itselle mies on mieleen jäänyt juurikin ärsyttävä rottahuutelijana ja siksi myös Tyrväisestä pidän. Ei silti tuolla (olettaen) turhan kalliilla sopimuksella käyttöä enää ensi kaudelle ja vissiin mies jo muualle on menossakin.

Rantasta pakko kehua tänään, kova on tämän tapauksen tulevaisuus jääkiekossa, kunhan nyt kehitys ei ala taantumaan jostain ihmeen syystä. Itse pelistä en mainitse muuta, sen verran kierroksilla vieläkin vitutuksesta.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Onhan tuo noloa, kun joku mestispelaaja Kalle Moisio yrittää esittää kovista ja soittaa suutaan.

Tähän sama. Hienoa että Kallekin on saanut oman varttinsa Liigassa, kuvittelisin että Niittymäellä löytyy sen verran kunnianhimoa, ettei nelosesta löydy Mestiken kolmosketju-tason pelaajalle pelipaikkaa.

E: Mitä se Tyrväinen muuten on tehnyt, kun Moisio käy moista yhden miehen sotaa?
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melkoisesti mielensäpahoittajia herätteli MoiKaMoi koloistaan. Tämä on kaiketi heidän tarkoituksensakin. Peleissä ei juuri panosta enää ole, joten muita kiusataan niin paljon kuin pystytään. Tyrväinen on sellainen ihmiskyrpä kaukalossa, että ihan hyvä tuollaisella track recordilla varustettua pelleä on välillä hiillostaa. Hienosti Tyrsky toki huutoon vastasikin, sillä vittumaisimmalla mahdollisella tavalla eli maalilla. Omituinen pelaaja siinä määrin että pelitaidot oikeasti ovat olemassa siellä jossain, ja itse odottelen kausi toisensa jälkeen noin 10-12 maalia häneltä, mutta turhaan. Keskittyy mieluummin muuhun tai sitten on itse pehmeäpäinen ja todella helposti horjutettavissa pois henkisestä tasapainosta. Moisiot sen sijaan ovat puukätisiä koohottajia jotka toteuttavat omaa rooliaan eikä kehenkään ole sattunut, joten turhaa mussutusta yhtä kaikki.

Sammalmaan ja Rantasen maalit olivat upeita. Veti oikeastaan jopa vähän hiljaiseksi että ehkä kauden vaikeimman avauserän jälkeen (0 kutia maalia kohti, vastustaja puolikarussa) noustaan tasoihin ja ohi, ja vielä tuollaisilla maaleilla. Lassila kokosi itsensä mainiosti Tyrväisen tekemän shokkimaalin jälkeen.

Tänään sitten jumbokamppailussa Sportia vastaan "kovat" panokset. Saas nähdä mitä tuo em. sirkus esimerkiksi saa aikaiseksi vaasalaisten pään menoksi.
 

vilho

Jäsen
Sammalmaan ja Rantasen maalit olivat upeita. Veti oikeastaan jopa vähän hiljaiseksi että ehkä kauden vaikeimman avauserän jälkeen (0 kutia maalia kohti, vastustaja puolikarussa) noustaan tasoihin ja ohi, ja vielä tuollaisilla maaleilla. Lassila kokosi itsensä mainiosti Tyrväisen tekemän shokkimaalin jälkeen.
Maalit oli kyllä hienoja, harmi kun tuollaiset yksilöt eivät pääse loistamaan SM-liigassa voittavassa joukkueessa. Tuttu tilanne Tampereellakin.. Tällaisten yksilöiden avulla kun voisi rakentaa hyvän jengin.

Eikä se eka erä nyt niin karu ollut, oli Järvenpäällä oikeasti ainakin yksi torjunta, mutta tilastomiehellä on sattunut virhe :)
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Eikä se eka erä nyt niin karu ollut, oli Järvenpäällä oikeasti ainakin yksi torjunta, mutta tilastomiehellä on sattunut virhe :)

Erän loputtua Järvenpää ja Korpisalo huutelivat ja elehtivät toimitsijoihin päin, kun 0 torjuntaa kuulutettiin. Olivat ilmeisesti eri mieltä toimitsijoiden kanssa asiasta.

Ja Rantanen on timanttinen peluri
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös