Sitä on odotettu, jos ihan tarkkoja ollaan. Tähän tapaukseen en ota kantaa muuta kuin, että SaiPa päätti nyt sitten kusta tämän matsin tuohon helvetin töhöilyyn. 2-0 Tapparalle, että kiitos, kyllä kannatti.Sympaattisuus leima aika nopeasti lähtenyt Saipasta, tilanteesta kommentointikin aika ala-arvoista
Pitääkö myös olla valmis ottamaan kyynärpää päähän?Kiekkoa täytyy pelata niin että on valmiina taklaukseen.
Miksi olisi tahalleen ottanut ulosajon tässä kohtaa?Tätä ei vaan monet näe. Sikailu, eikä mikään epäonni.
Raipe vetää skrinnarit jalkaan ja menee syöttään parit maalit. Sitten rauhoittuu...Raipe muista verenpaineet!
Älkää nyt alkako kaikki yhtä aikaa alle laskemaan.Nyt sais Lappeenrannassa yleisö hävetä. Selvät jäähyt, mutta wannabee menestys tekee faneista täysiä kusi**äitä!
Niin etelä-karjalaa!
Hyvä lisäys. Mä ylireagoin sori! Oikeet surulliset tapaukset on ne jotka buuaa loukkaantuneelle pelaajalleEt sitten lisäystä lukenut, mutta ihan miten vaan.
Ja ei tietenkään toivota pitkää sairaslomaa.
Korkeita mailoja ei saa enää viheltää vai?Nyt tämä tuomarilinja menee jo ihan huumori hommiksi, kun katsoo mistä "rikkeestä" SaiPalle oli jäähy tulossa.
Joo kyllähän nyt mailalla pitää saada naamaan lyödä ilman jäähyäNyt tämä tuomarilinja menee jo ihan huumori hommiksi, kun katsoo mistä "rikkeestä" SaiPalle oli jäähy tulossa.
Kaikkia en yleistäisi, mutta on tunnustettava, että Karjalainen itkijämummokultturi voi tämänkin palstan perusteella liiankin hyvin.Nyt sais Lappeenrannassa yleisö hävetä. Selvät jäähyt, mutta wannabee menestys tekee faneista täysiä kusi**äitä!
Niin etelä-karjalaa!
Nikkasen käännös siis johtuu siitä kun jättää taklauksen kesken, tekee sen vaan kovin epäonnistuneesti. En minä vitosesta mussuta.Pitääkö myös olla valmis ottamaan kyynärpää päähän?
Kiekkoa täytyy pelata niin että on valmiina taklaukseen.
Joo tuo yleisön käytös sinä tilanteessa oli anteeksiantamatonta.Hyvä lisäys. Mä ylireagoin sori! Oikeet surulliset tapaukset on ne jotka buuaa loukkaantuneelle pelaajalle