Mainos

Pe 20.12.2024 JYP - KooKoo

• 5 155
  • 271

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Hyvällä, tai loistavalla, ylivoimalla ei voi pärjätä.

T: viime kausi

Ei varsinkaan kun niitä tulee vitun vähän.

Mutta joo, se on sitten mauste menestykseen. Peruspeli ratkaisee runkosarjassa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Montako kertaa JYP voi kaudessa nostaa toiveita ja sitten aiheuttaa ison pettymyksen?

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Vainio - Eronen pakkipari oli paska ennen ja niin on nytkin.

Peltolaakaan näy paljon nappavan

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Nyt voisi sen paniikin näyttää ja ottaa aikalisän. Tai olisi voinut äsken, se meni jo.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mitä täällä negaillaan nyt näin huolella? On tää silti parempaa pelaamista kuin ekat 25 peliä missään vaiheessa. Eka 10min ekassa erässä oli ihan JYPin vyöryä, sit nostettiin vasta kaasua jalalta, tai se jäähy muutti pelin suuntaa. Mut toinen erä silti ollut ihan tasaista, ellei JYPin hallintaa.

Ja sieltä Rooballe sitten yllättäen onnistuminen.
Silti, en ymmärrä tätä negaa kyllä yhtään? (no nyt tuo Rooban maalin jälkeen KK on vienyt peliä ja JYP panikoi)

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Mitä nää selän takaa sokkosyötöt on?!!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Joukkue täynnä näitä seiskapakkeja ja kolmosen laitureita niin mitä voi odottaa.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.
Ei ole oikein uskoa, valitettavasti. Kyllä tämä taaperrus on todellista tuskaa. Seinä tulee vastaan jo TPSää ja KooKoota vastaan.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
1-4 tulosvetoon

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei tätä tuhoa paria hyökkääjää enää pelasta. Pidetään kokoonpanossa vaan ne Hutut ja Tohilat niin on edes joku tekosyy sille miksei pärjätä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä täällä negaillaan nyt näin huolella? On tää silti parempaa pelaamista kuin ekat 25 peliä missään vaiheessa. Eka 10min ekassa erässä oli ihan JYPin vyöryä, sit nostettiin vasta kaasua jalalta, tai se jäähy muutti pelin suuntaa. Mut toinen erä silti ollut ihan tasaista, ellei JYPin hallintaa.

Silti, en ymmärrä tätä negaa kyllä yhtään?
Tämä ei nyt vaan riitä, kausi jo yli puolen välin joten enää ei voi antaa siimaa, että ihan ok tekemistä nyt tarvitaan pisteitä.

Ja kaiken lisäksi otetaan pataan päävastustajilta ja täten pudotuspeliviiva karkaa yhä kauemmaksi.

Itseasiassa minua ei kiinnosta oikeastaan yhtään miltä peli näyttää, nyt tarvitaan pisteitä ei mitään kivaa tai kivan näköistä peliä. JYP on jälleen kerran tässä samassa tilanteessa, kuten monta kertaa aiemminkin viime kausina ja kuten tiedetään yleensä se ei ole riittänyt sitten niihin kevään peleihin. Nyt toki voi playoutpelit kutsua

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri

Täältä käsi ylös. Mutta se vaatii duunia pojilta.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tunnelmat ovat joulun alla ne että kysyn joka paskan pelin jälkeen koska lakkaan välittämästä. Malja täyttyy. Hiljalleen. Vielä jaksan välittää mutta sekin päivä tällä kaudella lähenee että maljasta vuotaa yli.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
2-4 päättynee. Neljäs tietysti tyhjiin!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täältä käsi ylös. Mutta se vaatii duunia pojilta.
Toivottavasti sitä duunia alkaa näkymään, aika vähissä ollut alkua lukuunottamatta tässä pelissä.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue

Saunasta puheen olleen.. JYPin peli tällä(kin) kaudella on kuin kiukaan sytyttely märillä saunahaloilla. Aina kun kuvittelee, että nyt se sytty, niin sitten on jo tulipesä pimeä ja ei kun uudelleen sytyttelemään..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy