Hyvällä, tai loistavalla, ylivoimalla ei voi pärjätä.
T: viime kausi
Ei varsinkaan kun niitä tulee vitun vähän.
Mutta joo, se on sitten mauste menestykseen. Peruspeli ratkaisee runkosarjassa.
Hyvällä, tai loistavalla, ylivoimalla ei voi pärjätä.
T: viime kausi
Jokatoisessa pelissä. Eli noin 30 kertaa kaudessa.Montako kertaa JYP voi kaudessa nostaa toiveita ja sitten aiheuttaa ison pettymyksen?
0.Montako kertaa JYP voi kaudessa nostaa toiveita ja sitten aiheuttaa ison pettymyksen?
Ei ole oikein uskoa, valitettavasti. Kyllä tämä taaperrus on todellista tuskaa. Seinä tulee vastaan jo TPSää ja KooKoota vastaan.Uskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.
1-4 tulosvetoonUskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.
Tämä ei nyt vaan riitä, kausi jo yli puolen välin joten enää ei voi antaa siimaa, että ihan ok tekemistä nyt tarvitaan pisteitä.Mitä täällä negaillaan nyt näin huolella? On tää silti parempaa pelaamista kuin ekat 25 peliä missään vaiheessa. Eka 10min ekassa erässä oli ihan JYPin vyöryä, sit nostettiin vasta kaasua jalalta, tai se jäähy muutti pelin suuntaa. Mut toinen erä silti ollut ihan tasaista, ellei JYPin hallintaa.
Silti, en ymmärrä tätä negaa kyllä yhtään?
Uskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.
2-4 päättynee. Neljäs tietysti tyhjiin!Uskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.
Toivottavasti sitä duunia alkaa näkymään, aika vähissä ollut alkua lukuunottamatta tässä pelissä.Täältä käsi ylös. Mutta se vaatii duunia pojilta.
Kylmä saunakin on tätä paskaa parempi.Uskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.
Uskooko joku, että JYP nousee 1-3 tilanteesta pisteille? En minä ainakaan, vaikka sitä toivonkin. Harmittavasti saunakaan ei vielä lämmin, joten joutunee koko pelin katsoa eikä pääse pakoon saunan lämpoon.
2-4 päättynee. Neljäs tietysti tyhjiin!
Hyvin monta. Ei auta kuin uskoa. Ilman uskoa näissä pelien katsomisessa ei olisi muuten mitään mieltä.Montako kertaa JYP voi kaudessa nostaa toiveita ja sitten aiheuttaa ison pettymyksen?