Tähän voisi jopa vastata, mikäli KooKoo olisi millään muotoa relevantti jääkiekkoseura.Aikamoinen junttila toi Pori. Ainut halli missä kuulee vielä huudettavan nuijaa tuomareille.
LolTähän voisi jopa vastata, mikäli KooKoo olisi millään muotoa relevantti jääkiekkoseura.
Aikamoinen junttila toi Pori. Ainut halli missä kuulee vielä huudettavan nuijaa tuomareille.
Oli se ainakin paljon parempaa kun Ilveksen ylivoima.SaiPalla oli melkein hyvä ylivoima.
Miksi porin katsomossa heiluu Norjan lippu. Ei vaan avaudu minulle.
Kyllähän noista n. 20 hengestä lähtee hyvin ääntä. Rumpukompit vaan vähän peittää sitä. Mutta eteenpäinmenoa sekin jos muistaa mitä muutama kausi sitten kannustus oli...Rumpuryhmän voisi kyllä laittaa vaikka ulos soittamaan. Tai Lutakkoon. Kyllähän kannattajista pitäisi lähteä ääntä ilman marssiorkesteriakin?
Rumpuryhmän voisi kyllä laittaa vaikka ulos soittamaan. Tai Lutakkoon. Kyllähän kannattajista pitäisi lähteä ääntä ilman marssiorkesteriakin?
Miksi porin katsomossa heiluu Norjan lippu. Ei vaan avaudu minulle.
Jep, Kaksi tuurimaalia. Voisi haistattaa rouva Fortunalle.SaiPalla kyllä tuuri kohdallaan tänään.
Jos se lippu ei pala siinä samalla heiluessa, niin Jari Porttila voidaan jättää ainakin laskuista.Miksi porin katsomossa heiluu Norjan lippu. Ei vaan avaudu minulle.