Mitäs Sepi teki? En näe ottelua....Seppälältä kova suoritus ottaa 50 jäähyminuuttia yhden ottelun aikana :D
Sepin kyynärpää(?) osui Sportin Henry Karjalaista päähän puolivahingossa, kun eivät kumpikaan huomanneet toisiaan ainakaan minun mielestä. Selostajan mukaan tuli 5+20 estämisestä.Mitäs Sepi teki? En näe ottelua....
Kiitos raportista :) Ilmeisesti hanskasivat jollain tasolla, kun noin kova rangaistus.Sepin kyynärpää(?) osui Sportin Henry Karjalaista päähän puolivahingossa, kun eivät kumpikaan huomanneet toisiaan ainakaan minun mielestä. Selostajan mukaan tuli 5+20 estämisestä.
Tuosta osumasta sitten se Lassi Vanhatalo suuttui ja pojat ottivat pienen perjantaipainin tilanteen perään. Painin seurauksena molemmille 5+20.
Tämä siinä juuri on, että tuolla pelityylillä pitäisi kuntopohjan olla koko sarjan parhaalla tasolla, että pystyisi koko kauden mitassa suorittamaan jatkuvasti hyvin.@spaceman kiitos tuosta arviosta ja luotosta Sportin mahdollisuuksia kohtaan. Itse olen pessimistisempi tulevan kauden suhteen. Pitkässä sarjassa Sportin työteliäs ja ”enemmän puukätinen” pelityyli kääntyy itseään vastaan, koska energiat on välillä ihan loppu. Sportin pelityylillä ei tule ns. helppoja voittoja, kuten enemmän pelitaitaville joukkueille, jotka pystyvät hallitsemaan kiekkoa ja pistämään kiekkoa sisään puolittaisistakin maalipaikoista. Pitkässä sarjassa kiekonhallinta, pelitaitavuus ja kepeät jalat säästävät tai tuovat ratkaisevasti energiaa ja Sportin rosterista nuo elementit valitettavasti suurelta osin puuttuvat.
Laskeskelin nopeasti, että tällä kaudella on seitsemän "putkea", joissa on kolme peliä neljään päivään. Vaasasta vielä melko pitkät matkat (bussijalat) ja tuo kuluttava pelitapa, niin eipä kateeksi käy pelaajia.@spaceman kiitos tuosta arviosta ja luotosta Sportin mahdollisuuksia kohtaan. Itse olen pessimistisempi tulevan kauden suhteen. Pitkässä sarjassa Sportin työteliäs ja ”enemmän puukätinen” pelityyli kääntyy itseään vastaan, koska energiat on välillä ihan loppu.