Pe 2.9.2022 JYP - Sport

• 4 538
  • 38

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Suletaanko taas?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Platt 3-1!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No voi nyt vittu…

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vidgren 4-2!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Aina helppo Sportti!

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Mitäs Sepi teki? En näe ottelua....
Sepin kyynärpää(?) osui Sportin Henry Karjalaista päähän puolivahingossa, kun eivät kumpikaan huomanneet toisiaan ainakaan minun mielestä. Selostajan mukaan tuli 5+20 estämisestä.

Tuosta osumasta sitten se Lassi Vanhatalo suuttui ja pojat ottivat pienen perjantaipainin tilanteen perään. Painin seurauksena molemmille 5+20.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sepin kyynärpää(?) osui Sportin Henry Karjalaista päähän puolivahingossa, kun eivät kumpikaan huomanneet toisiaan ainakaan minun mielestä. Selostajan mukaan tuli 5+20 estämisestä.

Tuosta osumasta sitten se Lassi Vanhatalo suuttui ja pojat ottivat pienen perjantaipainin tilanteen perään. Painin seurauksena molemmille 5+20.
Kiitos raportista :) Ilmeisesti hanskasivat jollain tasolla, kun noin kova rangaistus.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Nihkeä ja tylsä ottelu, mutta JYPille ansaittu voitto. Materia voitti hengen, hyvä niin.

Sen voi varmaksi sanoa, että Sport on 10 sakissa runkosarjan päätteeksi. Tuo työmäärä ja aktiivisuus on todella ihailtavaa. Ainoastaan huipputaitavat joukkueet (kuten JYP) pystyvät vastaamaan tuohon haasteeseen, minkä Sport esittää.

JYPistä:
  • Teves, morjens!
  • Lahtinen lunasti
  • Petman liipasimella, ei mitään suoritteita
  • Leinonen hyvä
  • Rooballe ja Plattillekin maalit, nice.

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jälkilähetyksenä ottelu katsottu ja pakko heittää kommenttia tuohon Vanhatalon ja Seppälän nyhjäykseen. Tuommoisestako heitetään miehiä pihalle, kun selvästi näki että molemmat välttää kunnon tappelua ja ulosajoa?

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
@spaceman kiitos tuosta arviosta ja luotosta Sportin mahdollisuuksia kohtaan. Itse olen pessimistisempi tulevan kauden suhteen. Pitkässä sarjassa Sportin työteliäs ja ”enemmän puukätinen” pelityyli kääntyy itseään vastaan, koska energiat on välillä ihan loppu. Sportin pelityylillä ei tule ns. helppoja voittoja, kuten enemmän pelitaitaville joukkueille, jotka pystyvät hallitsemaan kiekkoa ja pistämään kiekkoa sisään puolittaisistakin maalipaikoista. Pitkässä sarjassa kiekonhallinta, pelitaitavuus ja kepeät jalat säästävät tai tuovat ratkaisevasti energiaa ja Sportin rosterista nuo elementit valitettavasti suurelta osin puuttuvat.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@spaceman kiitos tuosta arviosta ja luotosta Sportin mahdollisuuksia kohtaan. Itse olen pessimistisempi tulevan kauden suhteen. Pitkässä sarjassa Sportin työteliäs ja ”enemmän puukätinen” pelityyli kääntyy itseään vastaan, koska energiat on välillä ihan loppu. Sportin pelityylillä ei tule ns. helppoja voittoja, kuten enemmän pelitaitaville joukkueille, jotka pystyvät hallitsemaan kiekkoa ja pistämään kiekkoa sisään puolittaisistakin maalipaikoista. Pitkässä sarjassa kiekonhallinta, pelitaitavuus ja kepeät jalat säästävät tai tuovat ratkaisevasti energiaa ja Sportin rosterista nuo elementit valitettavasti suurelta osin puuttuvat.
Tämä siinä juuri on, että tuolla pelityylillä pitäisi kuntopohjan olla koko sarjan parhaalla tasolla, että pystyisi koko kauden mitassa suorittamaan jatkuvasti hyvin.

Tällä hetkellä saattaisin ennustaa, että Sport ottaa välillä isojakin päänahkoja, mutta sitten taas voi tulla ohipelejä turhankin usein.

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
@spaceman kiitos tuosta arviosta ja luotosta Sportin mahdollisuuksia kohtaan. Itse olen pessimistisempi tulevan kauden suhteen. Pitkässä sarjassa Sportin työteliäs ja ”enemmän puukätinen” pelityyli kääntyy itseään vastaan, koska energiat on välillä ihan loppu.
Laskeskelin nopeasti, että tällä kaudella on seitsemän "putkea", joissa on kolme peliä neljään päivään. Vaasasta vielä melko pitkät matkat (bussijalat) ja tuo kuluttava pelitapa, niin eipä kateeksi käy pelaajia.

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
@Sundomstå Auts, noi ”putket” on meille pahoja. Väkisinkin tulee ohipelejä. Bussijalkojen lisäksi kun meillä on aika paljon kiekkoiältään vanhoja jalkoja.

No, toivottavasti olen väärässä ja kotka liitää. Ruotsalaisten niskassa on melkoiset tuloksentekopaineet. Samoin mv-kaksikon, koska helppoja maaleja ei ole varaa laskea. Sportin maaliodottama/peli on jotain kahden luokkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy