Aika hyvä maskipeli oli SaiPan ukolta, Ässien mies jäi ihan oman moken syliin. Torju siinä sitten.Tais Ässien oma pakki tehä siinä inhottavan maskin Roviolle. Toki vetokin oli laadukas.
Heikkilä (Appelgren, Airola)Ketkäs SaiPan miehet siellä kävi tehoilemassa?
Heikkilä (Appelgren, Airola)Ketkäs SaiPan miehet siellä kävi tehoilemassa?
Taisi olla Ketterä-mies Klintrup siinä maalin edessä.Aika hyvä maskipeli oli SaiPan ukolta, Ässien mies jäi ihan oman moken syliin. Torju siinä sitten.
Maskipeli minun SaiPassani? Näinkö mä unta, vai kahminko mä lunta, kysyi jo Mikko Hannulakin aikoinaan.Aika hyvä maskipeli oli SaiPan ukolta, Ässien mies jäi ihan oman moken syliin. Torju siinä sitten.
Yhtä kaikki olen iloinen että juuri Pelicansin "kasvatti" Heikkilä sai heti hienon onnistumisen :)Aika hyvä maskipeli oli SaiPan ukolta, Ässien mies jäi ihan oman moken syliin. Torju siinä sitten.
Etkö ole seurannut tuloksia? Lukko teki jo maaleja vai eikö ulkomaalaiset kelpaa raumalaisiksi.Meinasko suipot tehdä maaliakaan turnauksessa?
Käsittääkseni JYP voi olla vielä lohkokakkonen, mikäli Sport ottaa kunnolla turpaan Tepsiltä. Toki lohkokolmosetkin pelaavat vielä jumbofinaalin.Vieläkö JYPin puolesta joutuu tänään häpeämään jonkin luuserijatkopelin puitteissa vai oliko tältä päivältä tässä?
Pätkii täällä ainakinPätkiikö muilla striimi
Välillä.Pätkiikö muilla striimi
Otto ja Appeli. Omat pojat näyttää mallia.Siinä sai Kivenmäki kaikessa rauhassa ampua suoraan maalin edestä.
Joudut, valitettavasti. Jos ei TPS siis voita Spåraa 3-0 jolloin JYP menis välieriin.Vieläkö JYPin puolesta joutuu tänään häpeämään jonkin luuserijatkopelin puitteissa vai oliko tältä päivältä tässä?
Jos raumalaisilla olisikin suipot korvat (ei ole), niin se johtuisi vain siitä, että vauvoille on korvista nostamalla näytetty Poria että "tual ne suipo asuva".Etkö ole seurannut tuloksia? Lukko teki jo maaleja vai eikö ulkomaalaiset kelpaa raumalaisiksi.