Pistelinko87
Jäsen
Pelicans ei päästänyt viime turnauksessa yhtään maalia. Saa nähdä milloin putki katkeaa.
Piti myöskin juuri kirjoittaa, että onpa terävä kuva.Mulla on kyllä oikein terävä kuva Chromecastin kautta.
Mennäänkö eka peli oluen vai Strongbow:n voimalla? Molempia löytyy.
Sama kuva kuin viime kaudella koneen Telia Appilla. Jännätään koska alkaa tökkimään.Mulla toimii vaan luurilla, koneella kun koittaa niin telia ei toimi jostain syystä lainkaan...
Hyvä kuulla. Meikä ei aio käyttää vielä hetkeen ainakaan maksukanavia, joten teille käyttäjille hyvä että homma pelittää.
Mulla ei löydy tota preseason-kanavaa tuolta listasta vaikka kirjautu ulos ja takas sisään. Sit ku menee etusivun preseason-bannerin kautta ni löytyy kanava ja pelit mutta sanoo virhettä. Tällästähän tää taas on.
Ittellä ei oo kuvanlaadussa valittamista. Jopa tykillä 90" kuva on hyvän näköistä.Kuvanlaatu samaa paskaa kuin viime kaudellakin.
Itsellä tosiaan myös chromecast ja hyvältä näyttää.Mulla on kyllä oikein terävä kuva Chromecastin kautta.
Mulla teki samaa puhelimella chromecastin kautta. Pari kertaa piti käynnistää sovellus uudestaa ni alko pelittää.Mulla ei löydy tota preseason-kanavaa tuolta listasta vaikka kirjautu ulos ja takas sisään. Sit ku menee etusivun preseason-bannerin kautta ni löytyy kanava ja pelit mutta sanoo virhettä. Tällästähän tää taas on.