Harmittavasti Kärpät perseili tuon tasoituksen ihan itse. Ei ollut riittävästi nöyryyttä purkaa kiekkoa vaan pois vaan oli pakko yrittää riplata.
Onnittelut ansaitusta voitosta. Ehkä ne pari kaveria oli juuri ne, joilla oli nälkää pelata loppuun asti. Tunteet tulee helposti yli kun summeri soi, kuten tiedät.
Aika perusmeininkiä tiukan ottelun päättyessä kesken tuollaisen hyökkäyksen. Kertoo lähinnä siitä intensiteetistä, millä pelasivat loppuun saakka.
Kiitos joukkueille jännittävästä pelistä ja TPS:lle onnea todennäköisestä runkosarjan 2. sijasta!
Olihan siellä, en minä sillä. Tuo olisi vain ollut "helposti" estettävissä jos olisi nöyrästi vain purettu kiekko helvettiin.Oli se silti kyllä ihan ansaittu tasoitus. Paikkoja HIFKllä oli.
Ice challengessa oli joo.Oliko Leskinen muuten viimeksikin se joka perseili HIFK:n tasoihin pelin lopussa ottamalla idioottijäähyn hyökkäyspäässä?
Ei ole näkynyt. Toivottavasti Makke mix ei onnistunut teloituksessaan.Ei vissiin Niemelä ole enää pelannut?
Montako kertaa yleensä Leskinen on riplaillu vastustajalle maalin?Oliko Leskinen muuten viimeksikin se joka perseili HIFK:n tasoihin pelin lopussa ottamalla idioottijäähyn hyökkäyspäässä?
Karlsson lukee passissa ja Carlsson se millä pelaaja itse toivoo häntö kutsuttavan.Eikö kukaan ole vieläkään kertonut Sanomalle, että HIFK:ssa ei pelaa ketään Karlssonia...
Ei niin siisti tyrväiselläSiisti filmi Junttilalta, onneksi ei mennyt läpi.