Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Olipas Levtchilta kova vaihto, oli jo paikka laukoa mutta eihan se lauo, ehti viela maskiinkin
Ei ainakaan tuomarin käsi kun Riekkinen kaadettii nokan edessä ennen maalia :DVoihan saatana taas. Huh huh ja hoh hoh. Seisoo seisoo vaan ei ole heppi. Mikä se on?
Olipas Levtchilta kova vaihto, oli jo paikka laukoa mutta eihan se lauo, ehti viela maskiinkin
Tänään ei istuta, onneksi.Ei ainakaan tuomarin käsi kun Riekkinen kaadettii nokan edessä ennen maalia :D
They're way ahead of you...Now we have again 2 Goal leads. So we can now lift our backs up and put gearbox into Neutral?
Vois olla välillä 2 maalin tappiolla.Tappara ja 2 maalin johdot
We no like too goal lead, only wanAs I told couple minutes ago, it is very dangerous if You leads by 2 goal.
Oiva wtf You did.
Ei ny viittis semmosiaVois olla välillä 2 maalin tappiolla.
Ekskuusmii vai juu spiik inklis?As I told couple minutes ago, it is very dangerous if You leads by 2 goal.
Oiva wtf You did.
Älä valehtele tämmösiä, minä jo innostuin mutta vitut Levtchi ole saanut yhtään minkäänlaista tehopistettä maaliin.Jos mulla olis tyhjämaali edessä ni mä vetäisin enkä hakis syöttöä, mutta mä en ookkaa ammatijääkiekkoilija.
Ja samalla ku kirjotin tätä itku viestiä Levtchi tekee ohjurista maalin menee se näinki
Omat suosikit Ässistä: Korpisalo, Levonen, Raitanen, Vujtek, Fandul, maalissa Takko. Rohkeasti 5 hyökkääjällä ja maalivahdilla. Valmennuksessa Tami Tottakai!Meikäläisen suosikki ketju aikanaan oli Makkonen-Ketola-Javanainen pakkeina Levo-Flinck
Ei kellään kiinnostaMietin että otanko Levtchin vai Turusen.
Valitsin väärin.
Viimeistelijat erottuvat aina, joillain menee vain hanskaamiseksiKulonummi veti käteen. Puhakka ei tykkää.