Siks tässä ihmetellään, kun helvetin paljon isompia rikkeitä mennyt läpi sormien ja olen sitä mieltä että JYP on niistä hyötynyt enemmän ja vielä huomattavasti.Mun mielestä on aivan käsittämätöntä, että tuollaisesta halonhakkuusta tullutta jäähyä joudutaan edes ihmetellä. :D
Tän kauden linjaan aika kevyt jäähy, mutta "oikeaan" linjaan tuollainen vihellettäisiin jok'ikinen kerta.
Helpot pois.Oijjoijjoi!! Mitässää @HOOLIGAN_ oikein ennakoitkaan??
Toivottavasti tämän voiton myötä päiväsi parantui, minun ainakin!100% tapauksista, kun mulla on muutenkin paska päivä ja samana päivänä on JYPin peli niin se tarkoittaa JYPille tappiota. En muista sellaista kertaa ettei näin olisi käynyt. No toivottavasti tapahtuu ”ihme” ja tuleekin voitto.
Yhden erän pelaaminen riitti jälleen.Paskalla pelillä 3 pinnaa.
Ei tuollainen mailankäyttö kuulu sellaiseen jääkiekkopeliin, missä korostetaan taitoa.Noooo, en nyt ihan samaa mieltä ole: noita tulee tosiaan harva se hetki matseissa.
Nojooo, pipolätkään se ei kuulu, se on selvä, ja joooo, ymmärrän. Mutta kuten Hierojakin totesi, näitä tulee ja menee, joten vähän tuollainen tilanteeseen sopimaton vihellys tuomarilta.Ei tuollainen mailankäyttö kuulu sellaiseen jääkiekkopeliin, missä korostetaan taitoa.
Siitä toki samaa mieltä @Hieroja , että noita samanlaisia tulee joka pelissä useampi kymmenen, valitettavasti.
Sama ollut JYPillä, joten ymmärrämme. Alkukaudesta JYP pelasi välillä helevetin paljon paremmin kuin tänään, mutta pisteitä ei tullut. Ja sitten tällaisella esityksellä 3 pojoa, eli kiitos ja anteeksi Kouvolaan.Tää peli kuvaa KooKoon tätä kautta aika lailla hyvin. Peli itsessään näyttää ajoittain varsin hyvältä, mutta hyökkäyspäässä jotenkin meno on mielikuvituksetonka ja kun paikkoja tulee niin siellä ei kovin moni pysty ratkaisuihin.
Myöskään hallinnasta ei ole yv hyötyä, kun jostain syystä KooKoo joutuu pelaamaan pelistä toiseen enemmän AVtä kuin YVtä.
Ja lopussa kun pitäisi raapia peli tasoihin, niin usko itseensä puuttuu koko jengiltä. Ei hyvältä näytä.
Vastassa on Liigan paras maalivahti, ei ole helppoa maalinteko.Tää peli kuvaa KooKoon tätä kautta aika lailla hyvin. Peli itsessään näyttää ajoittain varsin hyvältä, mutta hyökkäyspäässä jotenkin meno on mielikuvituksetonka ja kun paikkoja tulee niin siellä ei kovin moni pysty ratkaisuihin.
Myöskään hallinnasta ei ole yv hyötyä, kun jostain syystä KooKoo joutuu pelaamaan pelistä toiseen enemmän AVtä kuin YVtä.
Ja lopussa kun pitäisi raapia peli tasoihin, niin usko itseensä puuttuu koko jengiltä. Ei hyvältä näytä.
Kaksi erää kyllä, mutta KooKoo ei pystynyt oeliö tappamaan. Kolmas erä oli JYPin ja ansaitut pisteet otettiin.Tänään oltiin huonompi paikallaolijoista.
Ei voi muut kuin Veini olla peliin tyytyväisiä.
Kouvolassa ollaan jo totuttu, että hallitaan täysin peliä ja saaliina 0 pistettä kun ei vaan saada maalia paikoista kun kerran kuukaudessa.Paskalla pelillä 3 pinnaa.