Missä mielessä ansaitusti? Noilla tuomariavuilla toki luulisikin onnistuvan kun itse saa tehdä mitä vaan ja toisilta vihelletään vaikkei ole rikettä.TPS ansaitusti johtoon
Jassen pilkussa hyppäs kans limppu jäästä ihmeellisesti. Keskellä kenttää ihme patteja.Nordiksella paska jää, kiekko elänyt välillä todella paljon ja pomppinut lapojen yli kuten Hintzillä kävi nyt läpiajossa ja Ikosella rankkarissaan.
Missä mielessä ansaitusti? Noilla tuomariavuilla toki luulisikin onnistuvan kun itse saa tehdä mitä vaan ja toisilta vihelletään vaikkei ole rikettä.
Paska tuomarointi jatkuu, Koiviston läpiajoesto ok ja ditten näytelty naamaosuma tepsulta.
Onneksi olkoon tuomarit, voiko nyy lopettaa vieraiden suosimisen?
Onks Mikkelissä huonot dumarit?Missä mielessä ansaitusti? Noilla tuomariavuilla toki luulisikin onnistuvan kun itse saa tehdä mitä vaan ja toisilta vihelletään vaikkei ole rikettä.
Onks Mikkelissä huonot dumarit?
Liigakarsinnat liigatuomareilla tulee mieleen. TPS ei saa jäähyjä kun ei tee rikkeitä eikä tee rikkeitä kun ei saa jäähyjä.Onks Mikkelissä huonot dumarit?
Törkeetä. Näin ei voi jatkua. :)...ei saa jäähyjä kun ei tee rikkeitä eikä tee rikkeitä kun ei saa jäähyjä.
Kehäpäätelmässä logiikka toki että eihän paperilla parempi voi mitenkään rikkoa niin ei niille voi viheltääkään.Törkeetä. Näin ei voi jatkua. :)