HPK aloittanut hyvin.Mitä Tampereella oikein tapahtuu? Kohta kymppi täynnä, ja Tappara saanut vasta yhden laukauksen kohti Kerhon maalia. Eikö Tapparaa kiinnosta?
Muok. Ja Kerho johtoon. Oho!
HPK aloittanut hyvin.
Samaan paikkaan mennyt jo jokunen maali.Pakko olla hieman vahingon iloinen siitä, ettei Karhunen ole pystynyt Metsolan saappaita täyttämään.. ainakaan vielä. Itse en ole Karhusta ikinä pitänyt mitenkään erityisen hyvänä veskana. Kainalosta tais mennä.
Pakko olla hieman vahingon iloinen siitä, ettei Karhunen ole pystynyt Metsolan saappaita täyttämään.. ainakaan vielä. Itse en ole Karhusta ikinä pitänyt mitenkään erityisen hyvänä veskana. Kainalosta tais mennä.
Tarviaisi kyllä laadukkaampia laukauksia ja laukaisusektoreita, muutenhan Kalpa on aika hyvin peliä vienyt. Zapolski toki huikeassa vireessäkin.
Ihan samaan olen kiinnittänyt huomiota.Pakostikin huomio kiinnittyy KalPan hyökkäyspelissään käyttämään melko härskiin blokkipeliin. Lukko on raskaalla jalalla liikkeellä, mutta uskoisin liikkeen parantuvan pelin edetessä.
Edelleen liikkeessä iso ero.Tappara kyllä yllättävän aseeton Kerhoa vastaan. Ainakin ensimmäisessä erässä.
Vähissä on edes vedot olleet, ehkä yksi maalipaikka koko erässä.Onko Lukolla mitään paikkoja ollut Kuopiossa? Nimimerkillä 100€ kiinni Lukon voittoon.
Onko Lukolla mitään paikkoja ollut Kuopiossa? Nimimerkillä 100€ kiinni Lukon voittoon.