Kalikankosto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Tänään iskee Kuopiossa yhteen sarjan tyvipäähän jumiutunut KalPa ja sarjaa johtava Rauman Lukko. Ennakkoasetelmat ovat selvät. KalPa yrittää rikkoa jo pari peliä kestäneen maalittoman putken ja Lukko puolestaan yrittää jatkaa voittojen tiellä. Sillä on koko kaudella vain yksi pisteetön ottelu pelattuna ja edellisistä viidestä ottelusta yhtä monta voittoa.
KalPan terveystilanne on paranemaan päin ja tänään kaukaloon palaa Lukossakin monta kautta pelannut Janne Keränen ja Jaakko Rissanen. KalPa on myös hankkinut loukkaantumisia paikkaamaan kaikille tutun pörrääjän nimeltä Jyri Junnila.
Lukolla myös paljon porukkaa saikulla. Äkkiä tulee mieleen ainakin pitkäaikaispotilaat Eetu Koski, Olavi Vauhkonen ja Miika Koivisto. Janne Lahti myös vissiin pari kuukautta sivussa.
Pelin lopputulos osunee kun laittaa lapulle 0,1-3,4,5. Itse veikkaan 0-4. Yleisömäärä jää alle kolmeen tuhanteen. 2725 sanon mä.
KalPa tänään:
Keränen-Rissanen-Mankinen
Timonen-Mikkola
Lauritzen-Ruohomaa-Nuutinen
Riikola-Lyytinen
Harjama-Sebok-Davis
Kinnunen-Lukka
Nikko-Bengtsson-Junnila
7.puolustaja Leskinen Otto
Maalissa Kilpeläinen, varalla Perhonen.
Lukko tänään:
Nurmi-Gagnon-Vahalahti
Mikkola-Virtanen
Koivisto-Asplund-Lähteenmäki
Niskala-Ahonen
Piitulainen-Zajac-Lähde
Hyvärinen-Jaatinen
Sipiläinen-Riska-Suuronen
13.hyökkääjä Vidgren Aaro
Maalissa Zapolski, varalla Rinne.
Edit. Lisätty kokoonpanot.
KalPan terveystilanne on paranemaan päin ja tänään kaukaloon palaa Lukossakin monta kautta pelannut Janne Keränen ja Jaakko Rissanen. KalPa on myös hankkinut loukkaantumisia paikkaamaan kaikille tutun pörrääjän nimeltä Jyri Junnila.
Lukolla myös paljon porukkaa saikulla. Äkkiä tulee mieleen ainakin pitkäaikaispotilaat Eetu Koski, Olavi Vauhkonen ja Miika Koivisto. Janne Lahti myös vissiin pari kuukautta sivussa.
Pelin lopputulos osunee kun laittaa lapulle 0,1-3,4,5. Itse veikkaan 0-4. Yleisömäärä jää alle kolmeen tuhanteen. 2725 sanon mä.
KalPa tänään:
Keränen-Rissanen-Mankinen
Timonen-Mikkola
Lauritzen-Ruohomaa-Nuutinen
Riikola-Lyytinen
Harjama-Sebok-Davis
Kinnunen-Lukka
Nikko-Bengtsson-Junnila
7.puolustaja Leskinen Otto
Maalissa Kilpeläinen, varalla Perhonen.
Lukko tänään:
Nurmi-Gagnon-Vahalahti