Pe 19.4.2024 Kärpät - KalPa

  • 14 893
  • 441

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Voisin vittuilla tähän KalPan mestaruuksien määrästä mut en mä jaksa.
Eiköhän sinun todellinen luontosi ja pienuutesi ole nähty niin omien kuin muidenkin puolella. Ryömi takaisin koloosi odottelemaan seuraavaa kautta. Saattaisin ehkä sääliä, mutta kuten sanotaan, sääli on sairautta. Terapia voisi auttaa ja suosittelen sitä kyllä erittäin vahvasti. Mtään pahaa en pysty toivomaan, sillä silloin alentuisin tasollesi.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No siinähän sitä syytä kerrakseen. Enkä siis tarkoita että kerralla hoituisi vaan kertojahan se vaatii.
Nääh, käytän kesän parempiin ja hyödyllisimpiin juttuihin ja jätän avut sitä tarvitseville.
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Eihän siihen apua tarvitse kun vetää kunnolla koko kesän brenkkua ja on taas syksyllä entistä kovempi palstalla.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Höhöhö, miksköhän
Enköhän mä tiedä ihan itse tarviinko apua vai en :D Ja jos oikeasti somekommenttien perusteella vois päätellä jotain ihmisten avuntarpeesta niin apua tarvitsevia ois ehkä 75% somessa kommentoivista.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Luota oikeesti kun sanotaan että hommaa itelles apua ja ennenkaikkea oman mielenterveytesi kannalta lopeta tunnukset tältä palstalta jos noin vihan tunteet kumpuaa päälle.
Hyvää kevättä ja toivottavasti saat itsesi kuntoon kesän aikana.
Voi jestas. Alkaa oikeasti olemaan jo melko törkeää väittää et mulla ois jotain ongelmia mielenterveydessä. Jännää kyllä että läheiset ei ole millään tavalla huolissaan musta vaan vain jotkut tyypit keskustelupalstalla…
 

Meidänpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Liiga, KooVee, KPK, Chicago Blackhawks
Luota oikeesti kun sanotaan että hommaa itelles apua ja ennenkaikkea oman mielenterveytesi kannalta lopeta tunnukset tältä palstalta jos noin vihan tunteet kumpuaa päälle.
Hyvää kevättä ja toivottavasti saat itsesi kuntoon kesän aikana.
On myös kyllä aika huolestuttava signaali ihmisestä, jos ja kun ärsyyntyy vierasfanien kannustuksesta JyPin peleissä. Ja kun kysyy että eikö se ole hyvä asia, että vierasfanit tuo rahaa kotijoukkueeen kassaan niin tuli estot. Vähintään erikoinen suhtautuminen kannattajatoimintaan ja ylipäätään urheiluun, kun toisten fanien oman joukkueensa kannustaminen saa vihaamaan jotain joukkuetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös