Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Totta, tuo olisi oikeampi käännös.Simo's Journey!
Totta, tuo olisi oikeampi käännös.Simo's Journey!
Ei ihan viime tippaan jättänyt. Hyvä niin.Paskataival ihan liekeissä! Nyt alkaa apinat tippumaan.
JYP-HIFK pronssipeli taannoin oli huikeaa tykitystä. Mitä se päätty, 6-5 ja oli Yonkmanin kosto Finlaylle yms.Eniten toivoo vaan että olis mielenkiintosta peliä, joka on usein pronssipelistä liikaa pyydetty.
Mahtava kuulla. Mikään ei piristä iltaa kuin se, että jypykänfania äksyttää. Hyvä KalPa!Heh, tää kierros on vaan lisännyt KalPa-vihaani enkä tiedä pystynkö olemaan enää Pelicansin puolella finaaleissa vaikka en mä Kontiolallekaan mestaruutta halua, sori.
Vielä painottaa kovasti CUNTnerJotenkin Waheeb saa Kantnerin kuulostamaan Cuntnerilta ääntäessään.
...mut ei ollu hyvä."Olis ollut hyvä jos olis ollut hyvä" -Peksi Saravonpeksi Saravo
"Olis ollut hyvä jos olis ollut hyvä" -Peksi Saravonpeksi Saravo
Voi harmi.. en tiedä miten me turkoosifanit tulemme ilman sinun tsemppipisteitäsi toimeen.Heh, tää kierros on vaan lisännyt KalPa-vihaani enkä tiedä pystynkö olemaan enää Pelicansin puolella finaaleissa vaikka en mä Kontiolallekaan mestaruutta halua, sori.
Mut jos ois olluki hyvä......mut ei ollu hyvä.
Kiinnostaa ihan saatanasti.Heh, tää kierros on vaan lisännyt KalPa-vihaani enkä tiedä pystynkö olemaan enää Pelicansin puolella finaaleissa vaikka en mä Kontiolallekaan mestaruutta halua, sori.
Näyttää kiinnostavan kun ihan vastasit vaikka oisit voinut selata vaan ohi :DKiinnostaa ihan saatanasti.
No mut hei, virheetön kaukalossa ja virheetön sen ulkopuolella. Seksi-Peksi, tyttäret ja vaimot lukkojen taaArgumentoidaan sataprosenttisilla faktoilla.
Huulilta luettuna "puujalka"Nyt tais Lanttaa sattua