Meyer riepottellee Nymania kuin paskaista lakanaa.
Tuli mieleen toinenkin käyttötapa tälle vertauskuvalle. Heh.
On tää huvittavaa miten Raumalla keulitaan ja pidetään mestaruutta varmana.
Tuntuu riittävän, erä 0-119-1 laukaukset tokaan erään ennen Utusen jäähyä. Kuinka vitun surkeassa kunnossa tämä ipajengi mahtaa olla? Onko pelaajille annettu reenivapaita palkanleikkausten mukaisesti? Jos nyt kerran viikossa jaksatte käydä treeneissä ja pelit pellailemassa...
Lukon onneksi patapakka on heikko, parempi jengi olis tehnyt jo monta. Voisi olla tasainen matsi.Ässät 6-2. Olen pikkusen huolissani kun Lassi päästää noin paljon maaleja.
Montaa pelaajaa ei nykyliigassa taida olla jotka nymania ei riepottelisiMeyer riepottellee Nymania kuin paskaista lakanaa.
Mitä? Tässä pelissäkö se mestaruus ratkeaa? Eikä mulla ole edes viinaa.On tää huvittavaa miten Raumalla keulitaan ja pidetään mestaruutta varmana.
Oli niin komea ohjaus, että Leppäalho halusi nähdä uusintana. Muuta syytä en keksi.Pitkät on mulla piuhat, mutta minkä helvetin takia Vanhatalon maalia tarkistettiin nauhalta jos se ei ollut valmentajan haasto? Mistä ihmeestä tuomarit saivat päähänsä sitä tutkia?
Viime kaudella. Se oli se viimeinen Äijänsuon keskinäinen kun Lukko voitti 3-2.Hetkinen, milloin Ässät on viimeksi tehnyt Lukkoa vastaan enemmän kuin 1 maalin?
Jos olisi 4-5 vuoden takainen Tappara vastassa, voisi huoletta lyödä live-vetoa heille, mutta eipä nykyinen naapurikaan ole enää se sama.Tuntuu riittävän, erä 0-1
Pitkät on mulla piuhat, mutta minkä helvetin takia Vanhatalon maalia tarkistettiin nauhalta jos se ei ollut valmentajan haasto? Mistä ihmeestä tuomarit saivat päähänsä sitä tutkia?
Ei kun vanha, joko on kiimassa vanhat ajat unohtuneet?
No siitä aikalisästä sen viimeistään sitten tajusinkin. Ei siinä, epäselviä voisi joskus tarkistaa oma-aloitteisesti, mutta noin selvää?No koska Ilves otti aikalisän tokassa, niin ei se haasto ollu, kun sen aikalisänhän siinä ois menettäy..
Mä muistan kyllä hyvin monetkin ajat tässä näin. 90-luvun lopulla oli kausi kun Lukko riepotteli Ässiä miten sattuu, kruununa 10-3 kotivoitto Jokke Heinäsen hattrickilla. 2000-luvun alussa Lukko oli aika paska, mutta ässistä haettiin jotain suuntanumerovoittoja Teemu Normion johdolla. Rautakorven aikana ei taidettu hävitä kertaakaan. Petruzalekki tais kanssa alistaa. Dufvan aikana tais olla sama laulu. Eri asia jos mennään johonkin Dannyn kulta-aikoihin niin silloin taisi kyllä olla Ässillä yliote, joo.