LiutunLätty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Täytyy vetää reilusti ylemmäksi. Sen verran korkealla se on.Minä jo ihmettelin että miksi Kärpät ei toisessa erässä maalia saanut aikaiseksi :D
Täytyy vetää reilusti ylemmäksi. Sen verran korkealla se on.Minä jo ihmettelin että miksi Kärpät ei toisessa erässä maalia saanut aikaiseksi :D
Mitä se Kivi on siellä puhunut, kun tuntuu olevan kaikkien raumalaisten ihon alla?
Onko Lukko nyt suurin mestarisuosikki, jos joku muu pudottaa Tapparan? Kyllähän siihen vielä sauma jää.
Lukko voitti IFK:n
IFK voitti Tapparan
Tappara voittaa Lukon
Mitä se Kivi on siellä puhunut, kun tuntuu olevan kaikkien raumalaisten ihon alla?
No höh, on kyllä tympiä hommaHIFK voitti Lukon. Sipilä taisi olla pääministerinä silloin.
En tiä, mutta Kukko-Lassen mukaan Lukko suosikki, haastajat Tappara ja IFK, seuraavaksi TPS ja KK. Onkohan Lasse kuullut Oulun Kärpät -nimisestä joukkueesta?Onko Lukko nyt suurin mestarisuosikki, jos joku muu pudottaa Tapparan? Kyllähän siihen vielä sauma jää.
Etiäppäin.
Kai vielä röyhtäisit ja pieraisit päälle?Onneksi laitoin 500e ennen peliä Tapparan voitolle niin voin vaikka viedä huomenna kuuman blondi tyttöystäväni syömään niin saa sentää jonkun iloiseksi. Itseäni meinaan vituttaa niin paljon, että äsken revin johdot irti televisiosta ja menin laitoin Netflixin sarjan päälle ja sitten annoin vähän kaukosäätimelle kyytiä niin tyttöystäväni tulee ovella ja kysyy että "Linko (nimi muutettu) mikä sulla on" vastaan, että ei mikään ja hän sanoo että taasko jääkiekon takia raivoat ja sanon että ei mua kiinnosta tuo peli ja avasin oluen ja join sen ykösellä.
Edelleen tämä on näitä subilla näytettäviä matseja, joissa hehkutetaan vuoronperään kaikkia kotijoukkueita. Eli on ikäänkuin Tapparan paikallisstudio ja -selostusOllut kieltämättä aikalailla Tappara sitä, Tappara tätä
Itse mielellani nakisin playoff-sarjan naiden kahden valilla, tulisi kovat vaannotJos nyt viime kohtaamiseen vertaa, niin on Lukko huomattavasti paremmin pelissä mukana. Tänään on kuitenkin ollut useampiakin paikkoja pistää kiekko reppuun ja Tappara taas on onnistunut omissa paikoissaan murhaavalla prosentilla. Yksi erä on vielä pelaamatta. Olisi toki saanut tuo kolmas takaisku jäädä tulematta.
Tästä kun ottaa humble bragit pois eli ton rahasumman (oikeasti joku 5€), kuuman blondin (joku haahka kuitenkin) ja sen oluen (vesilasin hait) niin aletaan olemaan normi kannattajan elämän ytimessä.Onneksi laitoin 500e ennen peliä Tapparan voitolle niin voin vaikka viedä huomenna kuuman blondi tyttöystäväni syömään niin saa sentää jonkun iloiseksi. Itseäni meinaan vituttaa niin paljon, että äsken revin johdot irti televisiosta ja menin laitoin Netflixin sarjan päälle ja sitten annoin vähän kaukosäätimelle kyytiä niin tyttöystäväni tulee ovella ja kysyy että "Linko (nimi muutettu) mikä sulla on" vastaan, että ei mikään ja hän sanoo että taasko jääkiekon takia raivoat ja sanon että ei mua kiinnosta tuo peli ja avasin oluen ja join sen ykösellä.
Itse mielellani nakisin playoff-sarjan naiden kahden valilla, tulisi kovat vaannot
Just näin.
Studionkin mielestä Lugu ykkössuosikki.
Ei yksi peli isoa kuvaa muuta.
HIFK voitti Lukon. Sipilä taisi olla pääministerinä silloin.
On ilman muuta, varsinkin parhaimmilla kokoonpanoillaan. Matchuppeja voidaan sitten miettiä.Lukko voitti IFK:n
IFK voitti Tapparan
Tappara voittaa Lukon
Kyllä nuo kolme mielestäni muita edellä tällä hetkellä.