Veijo Esso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Eri versiot Reippaasta ja Pelicans
Sanotaan nyt vaikka että sen verran, jotta en rupea sinun kanssa juupas-eipäs tason väittelyyn keskustelupalstalla.Sinullako sitten älykkyys paistaa?
Sanotaan nyt vaikka että sen verran, jotta en rupea sinun kanssa juupas-eipäs tason väittelyyn keskustelupalstalla.Sinullako sitten älykkyys paistaa?
Tuollaista vastustajan kunnioituksen puutetta olen nähnyt viimeksi silloin kun Peltonen hakattiin paskaksi.
Tuommoiseen toimintaan saa ja pitää reagoida. "Tämmöistä nyt vaan sattuu" ei ole oikea tapa reagoida tuommoiseen meininkiin. Alkoholistit selittelee tuolla tavalla ja silloin ei muutu mikään.Sanotaan nyt vaikka että sen verran, jotta en rupea sinun kanssa juupas-eipäs tason väittelyyn keskustelupalstalla.
Pelicans haluaa selvittää ihmisten mielikuvia seurasta
Pelsujen sivuilla uutisoidaan kyselystä. En tiedä, mutta vastaajia varmaan saivat mukavasti lisää..
Missä vaiheessa sinua olen sellaiseen pyytänyt?Sanotaan nyt vaikka että sen verran, jotta en rupea sinun kanssa juupas-eipäs tason väittelyyn keskustelupalstalla.
Meni yli. Vitutti. Pyydän anteeksi. Mutta samanlaisesta vastustajan kunnioituksen puutteesta oli kysymys. Nyt ei kuitenkaan käskytyksestä. Vähän häpeän, mutta paljon olen humalassa.Idioottimaista toimintaa Pelicansilta, mutta eikö tämä nyt mene jo pikkuisen yli?
Idioottimaista toimintaa Pelicansilta, mutta eikö tämä nyt mene jo pikkuisen yli?
Vertaat tilanteita, jossa oli jo historiaa, jonka takia Peltosen päälle mentiin, ja nyt, jossa selvä peli ilman mitään historiaa idiooteilla ei vaan pää kestä ja ajetaan surutta muutama jätkä kylmäks? Kuinka niin "yli"?
Olihan tuo idioottimaista toimintaa Pelicansilta mutta suoraan sanottuna me tehtiin myös itse itsestämme "mikkihiiri" -lauma. Kukaan ei reagoinut päähän kohdistuneitten taklausten jälkeen vaikka omat luottopakkimme makaavat jäässä... Taavikin kävi naureskelemassa vaihtoaitiolle.
Meni yli. Vitutti. Pyydän anteeksi. Mutta samanlaisesta vastustajan kunnioituksen puutteesta oli kysymys. Nyt ei kuitenkaan käskytyksestä. Vähän häpeän, mutta paljon olen humalassa.
En minä niitä olekaan verrannut, vaan kirjoittaja jota siteerasin.
Olihan tuo idioottimaista toimintaa Pelicansilta mutta suoraan sanottuna me tehtiin myös itse itsestämme "mikkihiiri" -lauma. Kukaan ei reagoinut päähän kohdistuneitten taklausten jälkeen vaikka omat luottopakkimme makaavat jäässä... Taavikin kävi naureskelemassa vaihtoaitiolle.
Pöh. Ottelu oli jo ratkennut, joten huoletta olisi joku saipalainen voinut osoittaa, ettei meitä vastaan kannata sikailla. Nyt SaiPa antoi merkin tuleville peleille, että heidän luottopelaajia saa teloa ilman, että SaiPan miehet antavat takaisin.Näen asian just päinvastoin. Pää kylmänä ja pari maalia kostoksi, erittäin fiksua toimintaa, typerintä olisi ollut lähteä hölmöilemään tai sikailemaan niinkuin vastustaja teki.
AaTee kirjoitti: ↑
Pelicans haluaa selvittää ihmisten mielikuvia seurasta
Pelsujen sivuilla uutisoidaan kyselystä. En tiedä, mutta vastaajia varmaan saivat mukavasti lisää..
Mikä vitun fanin vastuu se on? Hyvä tietää, että fani on aina vastuussa mitä kentällä tapahtuu. :DJust joo. Tällähän tavalla sitä vastuu kierretään justiinsa.
Äläs ny uhriudu.Mikä vitun fanin vastuu se on? Hyvä tietää, että fani on aina vastuussa mitä kentällä tapahtuu. :D
Pakkohan se oli käydä kertomassa omakin mielipide tuosta rehdistä seurasta.Pelicans haluaa selvittää ihmisten mielikuvia seurasta
Näen asian just päinvastoin. Pää kylmänä ja pari maalia kostoksi, erittäin fiksua toimintaa, typerintä olisi ollut lähteä hölmöilemään tai sikailemaan niinkuin vastustaja teki.
Pakkohan se oli käydä kertomassa omakin mielipide tuosta rehdistä seurasta.
Mikä uhriutuminen? Vituttaa, että tästä vedetään viivat johonkin lahelaisuuteen tai vastaavaan, kun jokainen vitun ihminen on ihan itte vastuussa omista teioistaan, eikä mitkään fanit. Vitusti pelikieltoa ja rangaistuksia koko vitun organisaatiolle on mun mielipide ja toivottavasti ei tommosta toimintaa tarvi enää ikinä nähdä kyseiseltä seuralta. Sama kun kännissä alat tappelemaan ja viinan valmistaja joutuisi jotenkin tähän toimintaan puuttumaan. Kukaan ei ole tällä palstalla vielä Pelsujen toimintaa puolustanut ja siltikin 4 sivullista on Lappeen Rantalaisten vittuilua ja kerrotaan kuinka fanit toivoo tällästä toimintaa.Äläs ny uhriudu.
Mikä uhriutuminen? Vituttaa, että tästä vedetään viivat johonkin lahelaisuuteen tai vastaavaan, kun jokainen vitun ihminen on ihan itte vastuussa omista teioistaan, eikä mitkään fanit.