Pe 19.2.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 47 378
  • 676

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sanotaan nyt vaikka että sen verran, jotta en rupea sinun kanssa juupas-eipäs tason väittelyyn keskustelupalstalla.
Tuommoiseen toimintaan saa ja pitää reagoida. "Tämmöistä nyt vaan sattuu" ei ole oikea tapa reagoida tuommoiseen meininkiin. Alkoholistit selittelee tuolla tavalla ja silloin ei muutu mikään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Idioottimaista toimintaa Pelicansilta, mutta eikö tämä nyt mene jo pikkuisen yli?


Vertaat tilanteita, jossa oli jo historiaa, jonka takia Peltosen päälle mentiin, ja nyt, jossa selvä peli ilman mitään historiaa idiooteilla ei vaan pää kestä ja ajetaan surutta muutama jätkä kylmäks? Kuinka niin "yli"?
 
Olihan tuo idioottimaista toimintaa Pelicansilta mutta suoraan sanottuna me tehtiin myös itse itsestämme "mikkihiiri" -lauma. Kukaan ei reagoinut päähän kohdistuneitten taklausten jälkeen vaikka omat luottopakkimme makaavat jäässä... Taavikin kävi naureskelemassa vaihtoaitiolle.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olihan tuo idioottimaista toimintaa Pelicansilta mutta suoraan sanottuna me tehtiin myös itse itsestämme "mikkihiiri" -lauma. Kukaan ei reagoinut päähän kohdistuneitten taklausten jälkeen vaikka omat luottopakkimme makaavat jäässä... Taavikin kävi naureskelemassa vaihtoaitiolle.

Kyllä 2-9 lukemat antaa ihan hyvä kuitin. Ja tuon tiivitaavin vaihtopenkkitaklauksille huutonaurua. Lahtelaisen ihmisen stereotyyppi.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
En minä niitä olekaan verrannut, vaan kirjoittaja jota siteerasin.

No pitihän sinunkin verrata, jos ja kun sanot "yli" Eikö ? No ihan sama, eipä asia minulle kuulu, mutta onhan tuossa nyt ihan ymmärrettäväkin pointti, vaikkakin ko. kirjoittaja jo pahoittelikin.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Olihan tuo idioottimaista toimintaa Pelicansilta mutta suoraan sanottuna me tehtiin myös itse itsestämme "mikkihiiri" -lauma. Kukaan ei reagoinut päähän kohdistuneitten taklausten jälkeen vaikka omat luottopakkimme makaavat jäässä... Taavikin kävi naureskelemassa vaihtoaitiolle.

Näen asian just päinvastoin. Pää kylmänä ja pari maalia kostoksi, erittäin fiksua toimintaa, typerintä olisi ollut lähteä hölmöilemään tai sikailemaan niinkuin vastustaja teki.
 

Ralph

Jäsen
Näen asian just päinvastoin. Pää kylmänä ja pari maalia kostoksi, erittäin fiksua toimintaa, typerintä olisi ollut lähteä hölmöilemään tai sikailemaan niinkuin vastustaja teki.
Pöh. Ottelu oli jo ratkennut, joten huoletta olisi joku saipalainen voinut osoittaa, ettei meitä vastaan kannata sikailla. Nyt SaiPa antoi merkin tuleville peleille, että heidän luottopelaajia saa teloa ilman, että SaiPan miehet antavat takaisin.

Ja loppuun se kuuluisa, "NHL:ssä olis tapeltu".
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Näen asian just päinvastoin. Pää kylmänä ja pari maalia kostoksi, erittäin fiksua toimintaa, typerintä olisi ollut lähteä hölmöilemään tai sikailemaan niinkuin vastustaja teki.

Juuri näin!
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Äläs ny uhriudu.
Mikä uhriutuminen? Vituttaa, että tästä vedetään viivat johonkin lahelaisuuteen tai vastaavaan, kun jokainen vitun ihminen on ihan itte vastuussa omista teioistaan, eikä mitkään fanit. Vitusti pelikieltoa ja rangaistuksia koko vitun organisaatiolle on mun mielipide ja toivottavasti ei tommosta toimintaa tarvi enää ikinä nähdä kyseiseltä seuralta. Sama kun kännissä alat tappelemaan ja viinan valmistaja joutuisi jotenkin tähän toimintaan puuttumaan. Kukaan ei ole tällä palstalla vielä Pelsujen toimintaa puolustanut ja siltikin 4 sivullista on Lappeen Rantalaisten vittuilua ja kerrotaan kuinka fanit toivoo tällästä toimintaa.
 

Wolves

Jäsen
Mikä uhriutuminen? Vituttaa, että tästä vedetään viivat johonkin lahelaisuuteen tai vastaavaan, kun jokainen vitun ihminen on ihan itte vastuussa omista teioistaan, eikä mitkään fanit.

Ai lahtelaiset fanit eivät ole koskaan aiheuttaneet itse mielikuvia lahelaisista? Salli mun nauraa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllähän lahtelaiset kannattajat niin jalkapallon, kuin jääkiekonkin puolella ovat ansainneet maineen ryhmänä jossa jotenkin sellainen urpous ja ihan puhdas keskikaljan huuruinen tyhmyys nousee pintaan jotenkin paljon enemmän kuin muualla. Ja täytyy sanoa, että se maine on kyllä ihan ansaittu ja on siellä syystä.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Tottakai idiootteja on joka seuran faneissa. Mutta nyt on ihmeen paljon myös lahden joukkueessa ja valmennuksessa. Valmennus olisi voinut omalla tekemisellään voinut nuo ylilyönnit estää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös